Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw op het forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw op het forum

Hallo ik ben Alea,

Ben in het bezit van een edelpapagaai een mannetje genaamd Timo en hij is 2 jaar het is een makkelijke vogel en praat al best wel veel.
    hij kan ook al aardig zingen, en probeerd ook te dansen alhoewel dit nog wel de nodige oefeningen en tijd kost.

Over een aantal weken hopen wij dat er uit 1 van de eieren bij de kweker een pop bij zit dan krijgt timo eindelijk een vriendinnetje erbij.

Binnenkort volgen er een paar foto's.

groetjes Alea & Timo

Hallo, welkom bij de groep.
    Weer een edel liefhebber er bij.
    Wij hebben ook twee edels, een man van 8 maanden en een popje van 17 weken.
    Het gaat geweldig samen, hoewel de popje heel anders is dan de man, die is erg lief.
    Veel geluk met je uitbreiding in de toekomst.
    En hopen je hier vaak te zien
    Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
    Gerrit Visser

Comment

Hallo, van harte welkom. Ben zelf ook nog nieuw hier maar na wat wennen bevalt het me goed. Ik heb een edel man genaamd Theo van drie jaar oud.
      Theo is ook heel makkelijk, rustig en erg lief. Hij zegt woordjes en fluit zacht liedjes die hij nadoet van mijn grijze roodstaart "Dorus".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timo en luna Bekijk Berichten

Hallo ik ben Alea,

Ben in het bezit van een edelpapagaai een mannetje genaamd Timo en hij is 2 jaar het is een makkelijke vogel en praat al best wel veel.
        hij kan ook al aardig zingen, en probeerd ook te dansen alhoewel dit nog wel de nodige oefeningen en tijd kost.

Over een aantal weken hopen wij dat er uit 1 van de eieren bij de kweker een pop bij zit dan krijgt timo eindelijk een vriendinnetje erbij.

Binnenkort volgen er een paar foto's.

groetjes Alea & Timo

Hallo Alea,
        Van harte welkom hier op dit forum.
        Ik hoop dat je hier heel wat intersante dingen vindt die het leventje van jou en Timo een stuk aangenamer maken.
        Surf maar eens flink door het forum, vergeet dan vooral niet ook op de aangesloten fora, zoals die over de aga's de grijze roodstaarten en de ara's.
        Daar staat nameleijk ook heel veel informatie die zeer zeker ook relevant is voor de edelpapegaai.
        Heb je ideeën, vragen, antwoorden of wil je wat vertellen.... we horen het graag.
        Groet en nogmaals veel plezier hier,
        Namens het hele moderatorteam, Frans
        fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X