Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kennismaken met...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kennismaken met...

Hier wil ik jullie graag kennis laten maken met Kareltje, onze nieuwe roodstaart. Hij is momenteel 5weken oud en blijft bij de kweker tot hij zelfstandig is. We gaan hem regelmatig bezoeken zodat we zijn groei en ontwikkeling kunnen volgen.
    Ik hoop dat hij een waardig opvolger wordt van onze Jacob, die helaas begin mei vrij plotseling overleden is.[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=p_7Y1zDA2mE[/YOUTUBE]

Oorspronkelijk geplaatst door jacko1 Bekijk Berichten
    Hier wil ik jullie graag kennis laten maken met Kareltje, onze nieuwe roodstaart. Hij is momenteel 5weken oud en blijft bij de kweker tot hij zelfstandig is. We gaan hem regelmatig bezoeken zodat we zijn groei en ontwikkeling kunnen volgen.
    Ik hoop dat hij een waardig opvolger wordt van onze Jacob, die helaas begin mei vrij plotseling overleden is.http://www.youtube.com/watch?v=p_7Y1zDA2mE
    Hallo,

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.
    Een goede zaak dat jullie ervoor gekozen hebben de vogel pas in huis te nemen zodra deze zelfstandig eet.
    Niet vergeten de vogel zodra deze bij julliw thuis komt minimaal even te laten testen op PBFD.
    Heel veel succes gewenst,
    Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Frans, bedankt voor het advies, maar we hebben afgesproken dat hij getest wordt voor hij bij ons komt. Volgens de kweker zijn de ouders vrij van PBFD.
      Via enkele websites hebben we foto's gezien waarop de verschrikkingen van de ziekte getoond werd en dat willen we echt niet meemaken!

Comment

Gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid Jacko! Wat een ontzettend leuk filmpje, bedankt dat je het hier deelt met ons . Dit soort momenten zie je niet zo vaak op film gelegd, echt super.
        Het klinkt alsof je goeie afspraken met de kweker hebt gemaakt, fijn hoor
        En inderdaad ook super dat hij bij de kweker blijft tot hij zelfstandig is!
        Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam & Nico sigpic

Comment

kareltje

Van Harte gefeliciteerd, met jullie nieuwe aanwinst.
          Ik hoop dat jullie heel veel plezier met kareltje zullen krijgen.
          En een goede beslissing om hem bij te fokker te laten tot hij zelfstandig eet.
          En bedankt dat we mee konden genieten van het filmpje.
          Laten jullie het vervolg ook nog zien?
          groetjes van Ziyal

Comment

Heel erg gaaf om te zien zeg!

Morgen gaan wij kijken bij onze Grijze baby van bijna een maand.
            Ik neem het foto en video toestel ook mee.

Heel veel plezier en geluk met de kleine

Comment

Kareltje is alweer 6 1/2 week oud, hij krijgt al wat meer veertjes!
              Vrijdag gaan we weer kijken!
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Kareltje groeit als kool! De veertjes komen goed door.
                Hij is een rustig tevreden vogeltje!Bijna 7 weken.
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hij is echt héél erg mooi!!!

Comment

wat een droppie zeg!

Comment

Het gaat nu hard met de ontwikkeling van Kareltje. Hij is nu 7 1/2 week oud. De veren komen prachtig door. Alleen nog dons rond het nekje en rond de staart. Het staartje wordt ook al prachtig rood.
                      Het is een gezellig vogeltje, nieuwsgierig en onderzoekt al vast voer.
                      Ik blijf jullie op de hoogte houden, want we zijn trots op onze Karel!
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

En hier zien jullie duidelijk zijn rode staartje (in wording!)
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

prachtig!!!
                          7j geleden maakte ik dat proces ook mee en het is fantastisch
                          alvast het moment om hem alles aan te leren ivm voeding
                          weeg je hem ook regelmatig ??

Comment

Kareltje is nog bij de kweker en komt pas bij ons als hij geheel zelfstandig is.
                            Hij wordt regelmatig gewogen en weegt momenteel 500 gram.

Comment

Hier nog een filmpje van de voertijd van Kareltje.
                              [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qmNPM9lZRUg[/youtube]

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X