Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kennismaken met...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Laatste update van Kareltje. Hij is nu 10 weken oud en zit n de kooi.
    Af en toe al op de stok en hij begint al aan vast vuur te knabbelen.
    Deze week gaat hij naar de dierenarts voor de gezondheidstesten.
    Hij ziet er kerngezond uit, is ook al onder de douche geweest en zijn nageltjes zijn al geknipt!
    Nog een paar weekjes geduld en dan krijgen wij hem thuis!
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Click image for larger version

Name:	kareltje op het forum.bmp
Views:	1
Size:	664,7 KB
ID:	203737En hier is dan de foto.

Comment

Echt een erg mooie Grijze!

Wanneer krijg je hem thuis?

Comment

Wat een leukerd zeg!

Comment

Geweldig hoe je het babyleventje kunt volgen bij de kweker.
            Ga je regelmatig op bezoek of krijg je de filmpjes toegestuurd van hem.
            Erg belangrijk dat de kwker dit doet tot ze zelfstandig etend zijn.
            En dan gaat het heerlijke leventje voor jullie thuis beginnen....
            Nog even volhouden en dan zit deze knapperd bij jullie thuis.....

Comment

Click image for larger version

Name:	kareltje buiten.jpg
Views:	1
Size:	89,0 KB
ID:	203748Wij gaan regelmatig bij Kareltje langs. Hij zit hier maar een half uur vandaan. We nemen hem dan ook regelmatig in handen zodat hij ook vast een beetje aan ons went. We zullen onze Jacob (die we tenslotte 30jaar hebben gehad) nooit vergeten, maar het is fijn een nieuwe roodstaart te krijgen.
              Op bijgaande foto mocht hij al even mee naar buiten!

Comment

Egt heel gaaf!

Wij zitten ongeveer in het zelfde schuitje, alleen hebben wij gekozen voor natuurbroed tot week 10. Hij krijgt ongeveer vanaf nu papvoeding zodat hij toch wel iets wend aan mensen en handen.

De kweker is Jan Jaap vd Pol, tevens forum lid. Wij hopen volgende week de vogel te krijgen. Maar we willen hem pas als hij geheel zelfstandig eet, het kan dus ook een paar dagen later worden...

Iedere Donderdag stuurt Jan Jaap ons een foto van de gaai want het is voor ons een anderhalf uur rijden, dus net iets te ver. Maar het mail contact geeft een vertrouwd gevoel. En de recenties geven vertrouwen in Jan Jaap dus maak ik me daar geen zorgen over.

Wat niet weg neemt dat ik er het liefst ook iedere week even heen zou willen...!

We kijken er, net als jullie, enorm naar uit!!!! ik voeg ook wat foto's toe zodat je daar ook een indruk van krijgt....
                Bijgevoegde Bestanden
                Groet Sam,

Comment

Gisteren hebben we Kareltje thuisgekregen, het was even spannend hoe hij reageren zou, maar hij scharrelde rond of hij hier altijd is geweest.Zijn voerbakje heeft hij inmiddels al gevonden evenals het waterbakje.
                  We hopen heel (héééél) lang plezier van hem te hebben en af en toe zal ik weleens een update geven.
                  (o ja, ik ben nog steeds Jacko1, maar heb mijn naam veranderd in Marpia wegens inlog-problemen)
                  Op de foto Kareltje toen hij uit het reiskistje zijn nieuwe wereld instapte.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marpia Bekijk Berichten
                    Gisteren hebben we Kareltje thuisgekregen, het was even spannend hoe hij reageren zou, maar hij scharrelde rond of hij hier altijd is geweest.Zijn voerbakje heeft hij inmiddels al gevonden evenals het waterbakje.
                    We hopen heel (héééél) lang plezier van hem te hebben en af en toe zal ik weleens een update geven.
                    (o ja, ik ben nog steeds Jacko1, maar heb mijn naam veranderd in Marpia wegens inlog-problemen)
                    Op de foto Kareltje toen hij uit het reiskistje zijn nieuwe wereld instapte.

Wellicht heeft Kareltje een hartelijk welkom thuis gekregen.
                    Ik wens jullie heel veel plezieren succes,

Frans
                    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

kareltje

Wat geweldig zeg,ik heb het vanaf het begin zitten kijken ,erg leuk zo.
                      Ik wil jullie ook van harte feliciteren met kareltje,en hoop dat jullie er heel lang plezier van mogen hebben.
                      groetjes van ziyal wallie roebie sparkie

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                      X