hoi allemaal. ik heet marianne ben 40jr en ben getrouwd met richard en heb 3 kids tony 20jr en sherida 18jr,soraya 14jr. verder hebben wij 4 poezen, 1kat, 2 honden, 2stinkdieren,een valkparkiet, en twee baardagemen en een hangoorkonijn zijn van sherida. en soraya heeft 2 ratjes en wij hebben ook twee grijze roodstaarten djarno 4jr en prada 1jr .djarno en prada zitten altijd los op de speelplaats als ik thuis ben en hebben ook een eigen speelboom in de tuin. ik heb ook een speelbuggy waar ze op zitten als we naar het bos met ze gaan. zoals jullie lezen wel een drukke maar gezellige boel bij ons thuis gr marianne
X
-
ja gaat goed hoor samen. de gaaien zitten samen alleen heeft dat wel ffe geduurd. ze zaten vanaf het begin wel same op de speelplaats maar zitten sinds een maand of 3 samen in 1 kooi. de poezen hebben soms wel ffe het gedrag van ik ben de baas maar in het algemeen slapen ze tegen elkaar aan en geve mekaar een wasbeurt. de honden 1 golden van 11 en een bisson frisee 11jr zijn onafscheidelijk. en ik had 6 stinkdieren waarvan nog 2 over die slapen samen eten samen noem maar op. het valkje hou ik wel altijd appart van de gaaien want je weet maar nooit. als er mensen voor het eerst hier komen krijg ik altijd complimenten zo van goh je hebt niet door dat je zoveel dieren heb en dan moet ik altijd wel lache. gr marianne
Comment
-
Welkom Marry,
Geweldig hoor zo'n beestenboel in huis.
Komt niet zo vaak voor dat mensen stinkdieren als huisdier houden, dacht ik.
Ik zou ze maar niet ergeren :-)
Maar van harte welkom hiet op het forum en we zijn echt benioeuwd naar je ervaringen.
Heb je vragen... kom maar, er is hier altijd wel iemand die mee wil denken.
Groet en veel plezier op dt forum.
Fransfkbmac www.koppiekrauw.com
Comment
-
je zal verbaast staan hoeveel mensen een stinkdier hebben hihi. die van mij zijn helemaal tam en zitten bij je op schoot,slapen bij je op schoot en knuffelen.maar dat kost je heel veel tijd en aandacht als e ze zo wil hebben.
met mijn gaaien blijf ik bijleren prada de jongste is me nu echt aan het uitproberen maar ik schik niet zo gauw dat scheelt. hij is nu lekker aan het puberen komt goed. djarno is zijn puberteid denk ik een beetje voorbi want hij knuffelt nu meer enn probeert minder de baas te zijn. het komt er zelfs zo op neer dat prada de baas is over djarno haha. alleen prada is een beetje stiekem en onwijs goed in in slachtofferrolletje spelen. prada doet net of djarno begint maar laat prada maar schuiven haha.gr marianne
Comment
Comment