Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoera ik krijg een groenvleugel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hoera ik krijg een groenvleugel

ik heet marianne en heb twee grijze roodstaarten djarno 4jr en prada 1jr. en nog een heleboel dieren hoor staat ook bij voorstellen bij de grijsjes. maar na heel lang wachten is mijn droom uitgekomen en krijg ik zaterdag een groenvleugel van een jr oud. die mensen zochten een goed tehuis voor hun groenvleugel en na veel praten hebben ze besloten dat ie bij ons goed terecht komt. wel onder de voorwaarde dat zou hij het niet meer naar zijn zin hebben, plukken, niet meer eten noem maar op dat we dan contact opneme want dan neme ze hem terug. het gaat hun vooral om coco dat het goed met hem gaat. en ze willen contact blijven houden. dus ze komen hem zaterdag brengen echt spannend ik doe geen oog dicht. heb dus bij happybird een ara speelgoed pakket besteld enn een boing en een slijtstok en pellets die hij al bij die mensen krijgt ook besteld. hij zal natuurlijk onwijs moeten wennen aan ons. dus alle advies is welkom. hij stapt bij hun op en gaat mee onder de douche maar hij is niet zoveel andere mensen gewent. voor de rest schijnt ie heel lief te zijn. ze doen hem weg omdat hij verder gaat met edels en hem de ruimte niet kan bieden die hij nodig heb. gr marianne

Heeej Marry
    Welkom op dit forum ! en super dat je de groenvleugel een goed huis geeft !!! Ik ben heel benieuwd naar de foto´s !!! en je ervaringen natuurlijk.

Groetjes erika
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

welkom en heel veel plezier met je ara

Comment

welkom

Welkom Marry
        Ik wens je heel veel plezier met je groenvleugel.
        laat je ons nog weten hoe het gaat met de vogel?
        Zullen we erg leuk vinden.

groetjes van Ziyal

Comment

ja ga ik zeker doen. ik ben benieuwd hoe het gaat ik hoop dat ie gauw aan me went en niet erg bang is voor me. heb me laten vertellen dat je met een groenvleugel van een jaar nog heel veel kan. en dat ze bekent staan om hun zachte karakter en dat grijsjes moeilijker zijn. nou daar heb ik er twee van waar het ook goed mee is gekomen. dus ik hoop maar dat ik hem voor mij ook tam krijg.gr mar

Comment

Marry,
            Van harte geveliciteerd met je nieuwe gezinslid.
            Ik wens je heel veel succes met de grnvlgl en dat het een hele lief kamaraadje voor je wordt.
            Groet, Frans
            fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

ffe verslag. vandaag of eigenlijk gister aan de tijd te zien hihi. kwam coco zo heet ie maar ik denk dat wij hem quinto gaan noeme ffe kijke hoe hij er op reageert. hij werd om half 1 gebracht en tot mijn grote verbazing ging ie al gelijk opstappe echt kikke. zijn baasjes keken er van op want normaal deed hij dat niet. we konden hem voorzichtig aaien. hij was wel op zijn hoede maar okee zou ik ook zijn als bij vreemde werd neergezet toch. hij ging daarna lekker op zijn speelplaats spele en at gelijk walnoot en begon te brabbele coco lekker kikke toch. zijn baasjes zijn gezelli de hele middag gebleve zodat ie zich lekker kon settele toppie. hij is later toen ze weggingen ook gewoon blijven spele en viel later in slaap van alle indrukke die hij had opgedaan. later riep ie keihard help hihi nou toch maar ffe naar zijn verborgen microfoontje zoeke menselief wat praat hij hard hihi. o en mijn grijsjes lijken wel twee kuikentjes naast hem haha geen gezicht. al met al is de eerste kennismaking mee gevallen toch. die mensen zijn echt begaan met hem en het ging hen aan het hart. ze waren blij dat hij zo goed terecht was gekome en we hebben afgesproken mocht het echt niet gaan of hij krijgt heimwee dan gaat ie terug. want het welzijn van de groenvleugel gaat voor. maar tot nu toe gaat het perfeckt dus hoop ik dat het voor ons allebei goed uitpakt.maar als het zoals nu gaat komt het denk ik wel goed. is voor ons allebei wenne hij een nieuw gezin nieuwe gezichten andere dieren andere omgeving valt niet mee. en voor ons en best wel grote vogel maar een geweldig dier die we echt met veel liefde gaan omringe.gr mar

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X