Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Effe voorstellen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Effe voorstellen.

Hallo

ik ben Maarten en ik heb 2 aga's(Jip & Janeke) gekregen voor mijn verjaardag.
    Maar ze komen van de dierenwinkel is dat slechter dan van bij een kweker of niet? Ik weet ook niet of het 2 de zelfde "soorten" zijn van Jip denk ik dat ik het weet een fischeri denk ik. Maar van Janeke weet ik het niet. Kan iemand mij helpe???

Mvg Maarten, Jip & Janeke.
    Bijgevoegde Bestanden

Oorspronkelijk geplaatst door agasquit Bekijk Berichten
    Hallo

ik ben Maarten en ik heb 2 aga's(Jip & Janeke) gekregen voor mijn verjaardag.
    Maar ze komen van de dierenwinkel is dat slechter dan van bij een kweker of niet? Ik weet ook niet of het 2 de zelfde "soorten" zijn van Jip denk ik dat ik het weet een fischeri denk ik. Maar van Janeke weet ik het niet. Kan iemand mij helpe???

Mvg Maarten, Jip & Janeke.
    Hoi Maarten,

Leuke vogels heb je en ze lijken mij van hetzelfde ras.
    Dat de vogels uit een dierenwinkel komen maakt eigenlijk niet uit.
    Alleen vogels uit een dierenwinkel zijn vaak meer met verschillende andere vogels (direct of indirect) in contact geweest waarbij dan de kans op een besmettelijke ziekte wat groter is.
    Maar veel dierenwinkels zijn daar best voorzichtig mee!

Heel veel succes gewenst met Jip en Janneke,

groet,
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

ik weet niet wie wie is maar het vogeltje dat op de eerste foto duidelijk te zien is lijkt een beetje op mijn zazou en zazou is een kruising tussen een roseicollis/personatus de andere weet ik niet zeker hier een foto van mijn aga's de grootste is zazou

https://www.papegaaienforum.nl/foto-4075.html
      groetjes Patricia

sigpic
      lori

Comment

hallo Maarten,

als nog gefeliciteerd met je verjaardag.

hellaas de twee vogels die jij gekregen hebt zijn absoluut niet van het zelfde ras , meen zelfs te ziendat de "normaal" groen dat dit een bastaard is tussen collie/personata of collie/nigrigenis.

de bonte vogel is wel een fischeri.

op zich leuke vogels maar indien je er mee zou willen kweken heb je pech de bastaard is ontvruchtbaar.

als ze bedoeld zijn zo voor de sier en om ze tam te maken geen enkel probleem heb je 2 leuke vogels.

en vogels uit een winkel zijn niet bij voorbaat slechter alleen ja soms heeft de geen die ze verkoopt er geen of weinig verstand van.
        ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

dank u alemaal

mvg maarten

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X