Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amy en Croky

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Hallo Carlos,

Als ik bij ons in de dierenwinkel kom moet ik mij ook altijd inhouden zou elk beestje wel mee willen nemen(redden). Weet je ik denk een beetje dat het niet alleen aan de herkomst ligt maar ook een beetje aan de soort. Als je op you tube fimpjes kijkt zie ik zelden filmpjes met aga's zoals Alpha en Betha en mijn Poquito. Daarom maak ik een beetje die conclusie. Zal niet voor elke vogel van die soort zo zijn maar volgens mij zijn dat dan de 'geluksvogels' (baasjes bedoel ik he).

In elk geval veel plezier ermee en blijven genieten
    leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

Comment

Bedankt voor de leuke reacties

om wat van jullie vragen te beantwoorden

-De foto van het nestje heb ik vorige week genomen, de dames zijn zeer fantiek bezig geweest met het inrichten van het nestje. Amy sloopt/stript alle takjes en sleept deze het kastje in, Croky zorgt voor de inrichting.
      -Amy heeft pas vorige week de eerste eitjes gelegd. Ik had nog hoop dat het een mannetje was en dat de eitjes van Croky bevrucht zouden zijn. Vandaar dat ze gemarkeerd zijn.
      -De eiren zijn gemarkeerd met een stift op waterbasis (dus geen xyleen of tolueen)
      -Eerlijk gezegd maakt het me niet veel uit of de vogels echt handtam zijn. Ze zijn vermakelijk genoeg en ze hebben elkaar toch. Als ik thuis ben staan beide kooien open. Dan zitten ze vaak op de kooi of klimrek op de vensterbank. Om ze in de kooi te krijgen gebruik ik het commando 'kooi' gevolgd door een vingerknip. Dit heeft wel wat tijd gekost, maar het werkt steeds beter.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X