Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dom dom dom...en even voostellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dom dom dom...en even voostellen

Hoi hoi Ik ben Mieke en heb een papegaai Cobus genaamd.
    Cobus is nu 13 weken oud en ik ben er o zo blij mee.
    Onze eerste pagegaai Cobus is overleden na 13 weken.
    Toen kwam Cobus de 2de
    Ik was al eerder lid hier van deze site maar heb na een paar maanden een andere papegaai gehad te hebben deze opgeruimd vanwege de bende die hij maakte.

Ja ik weet het ik had er beter na over moeten denken voor ik eraan begon...maar gedane zeken nemen geen keer.
    Mijn hemel wat ben ik verdrietig geweest ik heb Cobus zo vreselijk gemist...kon zelfs geen foto meer van hem zien zonder in tranen uit te barsten.
    Dus gisteren na veel aandringen bij mijn man toch maar weer een nieuwe grijze uitgezocht.
    Dom dom dom alles weer opnieuw aanschaffen, maar ja wie zijn billen brand mag op de blaren zitten.
    Ik ben nu zo blij als een klein kind en weet een ding heel zeker deze Cobus blijft tot de dood ons scheidt, en hopelijk duurt dit nog heel lang.
    En geloof me als iemand het heeft over een papegaai aanschaffen ben ik degene die zegt denk na wat je doet...de pijn die je voelt als je hem gaat missen is bijna niet te harden.
    Mijn eerste en tweedee Cobus krijg ik niet meer terug maar ik weet zeker dat ik met deze Cobus opnieuw een hele goede band op ga bouwen...ben er al volop mee bezig....en ja al staat heel de tent op zijn kop....Cobus is en blijft nu heel zeker bij mij ( ons )
    Warme groet Mieke en Cobus

Oorspronkelijk geplaatst door mieke54 Bekijk Berichten
    Hoi hoi Ik ben Mieke en heb een papegaai Cobus genaamd.
    Cobus is nu 13 weken oud en ik ben er o zo blij mee.
    Onze eerste pagegaai Cobus is overleden na 13 weken.
    Toen kwam Cobus de 2de
    Ik was al eerder lid hier van deze site maar heb na een paar maanden een andere papegaai gehad te hebben deze opgeruimd vanwege de bende die hij maakte.

Ja ik weet het ik had er beter na over moeten denken voor ik eraan begon...maar gedane zeken nemen geen keer.
    Mijn hemel wat ben ik verdrietig geweest ik heb Cobus zo vreselijk gemist...kon zelfs geen foto meer van hem zien zonder in tranen uit te barsten.
    Dus gisteren na veel aandringen bij mijn man toch maar weer een nieuwe grijze uitgezocht.
    Dom dom dom alles weer opnieuw aanschaffen, maar ja wie zijn billen brand mag op de blaren zitten.
    Ik ben nu zo blij als een klein kind en weet een ding heel zeker deze Cobus blijft tot de dood ons scheidt, en hopelijk duurt dit nog heel lang.
    En geloof me als iemand het heeft over een papegaai aanschaffen ben ik degene die zegt denk na wat je doet...de pijn die je voelt als je hem gaat missen is bijna niet te harden.
    Mijn eerste en tweedee Cobus krijg ik niet meer terug maar ik weet zeker dat ik met deze Cobus opnieuw een hele goede band op ga bouwen...ben er al volop mee bezig....en ja al staat heel de tent op zijn kop....Cobus is en blijft nu heel zeker bij mij ( ons )
    Warme groet Mieke en Cobus
    Hoi Mieke,

Als je eenmaal goed besmet bent met het papegaaienvirus kom je er mogelijk nooit meer van af.
    Ik wens jullie en Cobus een lange, gezellige, gelukkige en fijne toekomst.
    Dit forum... je kent het reeds, geeft op heel veel vragen een antwoord, een idee of een suggestie.
    Slurp de informatie maar op en gebruik wat je zinnig lijkt.
    Groetjes en heel veel succes gewenst, Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X