Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

Ik ben Esther, woon met zoontje, 6 snavels en 2 chihuahua's in Amsterdam. Had net heel verhaal getypt maar ben 't kwijt door dat de verbinding uitviel dus maar even de verkorte versie.. mochten jullie nog wat willen weten dan hoor ik het wel

De snavels;

Als eerste Zazoe oftewel Toetje een grijze dame van ca. 28 jaar die de eerste 20 jaar behoorlijk mishandeld is (echt geslagen) maar nu als de koningin woont en zich gedraagt. Het is een kanjer!!

Dan Togitic of Toqui zoals we d'r noemen, mislukt als kweekpop is 't een schande voor haar ras (geen geluid, geduldig en heel vriendelijk) maar een droom om in huis te hebben!!

Swallow een mooie jardine kerel die van nature heel vrolijk en speels is, is niet dol op vrouwen maar heeft hier geen keus dus is dol op mij en als er maar iets te knagen of knabbelen is is hij tevreden. Hij kwebbelt gezellig met z'n robot stemmetje en als er iets gelukt is met slopen roept hij JOEIIIII;

De caiques Tailow 't ventje is m'n eerste liefde, ging een vriendje voor hem opvangen (nog geen jaar oud) maar dat bleek een vriendinnetje. Was heel bang hem aan haar kwijt te raken maar ze zijn zot op elkaar en op mij dus iedereen blij. Heerlijke clowntjes, altijd vrolijk en in voor kattekwaad!
    Tailow

Cody

'flieft'

Dan de kleinste van 't stel Pidgeot, door Cody was m'n zoon nog iets meer verwijderd van z'n eigen vogel en een caique is wat fel. Dus er kwam een kietje geschonken door een bevriende kweker, helaas vindt hij tam zijn minder leuk dan wij maar 't is een schatje!
    sigpic

Esther

Welkom hier. Mooie foto's en vogels zien er goed uit.

Henk

Comment

Welkom!

En een erg mooie verzameling heb je!

Comment

Welkom op het forum.
        Vragen, antwoorden, ideeën en gedachten.. alles op het gebied van papegaaien is heir welkom.
        We horen graag meer van je en veel plezier hier gewenst op het forum en de chat.

Het moderatorteam,
        fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X