Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo allemaal,
    Al enige tijd lees ik de onderwerpen op de forum. Nu heb ik onlangs de van mijn moeder overgenomen, doordat zij geen tijd meer had voor hem. Hij heet Tony en is binnenkort 5 jaar. We hebben hem gekocht bij een kweker toen hij nog een baby was. Het is een schat van een vogel en is super slim en lief. Hij paat de hele dag door en is een snelle leerling. Hij kent nu wel meer dan 50 woordjes en leert elke keer weer een nieuw woord of geluid. Het enige waar die maar niks van wil weten is het leren van die blokjes, kleuren en figuren. Ik doe mijn best en maak zo veel mogelijk tijd vrij maar nee.. Hij is wel een echte sloper. Als voeding krijgt die pallets en zadenmix afgewisseld. En zo vaak mogelijk fruit en groente. Hij is gek op druiven, appels en helaas het bekende verhaal, DE zonnepitten. Hij laat zich maar af en toe aaien maar heeft liever dat je met hem gaat zingen en dansen. Dan zingt en danst die met je mee. Ik zal hem ook nooit weg doen en hoop dat hij altijd gezond en gelukkig zal blijven

Binnenkort zal ik zsm een paar foto's van hem uploaden.

Groetjes
    Tony

welkom op het forum, goed van je dat je de gaai van je moeder overneemt , komt hij toch niet bij vreemden terecht en jij weet dus al hoe je hem kan benaderen .
    Heb je vragen of heb je iets leuks te vertellen over je gaai , typ ze hier maar neer .
    Ik wens je veel plezier en succes met grijsje .
    groetjes
    tel wat je hebt , niet wat je mist .

Luna , Zazou Yara Charlie

en Christel

Comment

Welkom op het forum, veel leesplezier!
      Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam & Nico sigpic

Comment

Welkom op het forum!

En accepteer de vogel zoals hij is, dan heb je een vriendje voor het leven.
        Dus veel zingen met hem, en geen geaai zoals ik het lees dus

Met een beetje geluk verandert dit in de loop van jaren nog, dus wie weet!

Comment

Bedankt allemaal. Dankzij jullie leer ik natuurlijk met de dag meer over Tony .

En Arjan ik accepteer hem zeker zoals hij is. Het is naar mijn mening ook dood normaal dat hij er niet van houdt om vaak geaaid te worden. Hij laat je alleen koppie krauw doen als hij zijn zin wil krijgen en jij hem iets niet toe laat. En voor het slapen gaan. Trouwens jullie hebben prachtige foto's van jullie papegaaien
          Tony

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X