Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
hallo ik ben irene ik ben 41 jaar en heb een man en een halsbandparkiet genaamd calciet en een baby aga genaamd stoner.
ik praatgraag over ze en maak graag fotoos van ze.
Hoi hoi Welkom op het forum !
Ik denk dat als je graag praat over je vogels dat je hier aan het juiste adres bent ! Ben dan ook erg benieuwd naar je verhalen !
hoi daar ben ik weer nou laat ik eens wat vertellen de foto bij mijn naam is echt hahahahahaha geen plaatje van internet ofzo dit is calciet de halsband.
hij is zo mooi al was geel in eerste instantie niet de kleur die ik wilde maar nu?
tja het is een plaatje echt.
wat ook leuk is dat ik vaak lees nee een halsband kan niet praten,nou dan weet ik niet wat hij doet? hahahahahahah hij kletst de oren van je hooft hij geeft kusjes en doet spelletjes met me man zoals kiekkiek en dat zegt ie ook hij zegt lekker he?
hij zegt kom maar en koekie en hij fluit het verzier fluitje jullie weten wel en nog veel meer zo gaaf en dat heerlijke stemmetje wat hij heeft zo gaaf ik krijg er elke keer weer tranen van in me ogen.
stoner daarin tegen kan nog niet veel hahahahaha hij is zondag 4 weken pas kan nog niet eens fatsoenlijk lopen hahahahahaah maar een veelfraat baby is het wel hahahahaha hij is nu al beetje stout.
helemaal kleur heeft ie ook nog niet natuurlijk maar hij wordt wildkleur denk ik hij heeft groene vleugeltjes orange op zn buikje en geelig op zn kopje hahahaah weet niet wat het moet worden moeder is wildkleur en vader pastel blauw.zoalvast wat verteld en fotoos heb ik zat maar kijg ze er niet op hoe doe ik dat? snap het nog niet helemaal ben voor het eerst op een forum vandaar denk
nou tot gauw weer gr irene
ik heb nog een vraagje me fotoos lukken trouwens nog niet hij geeft error 127 aan weet iemand wat dat is?
en nog een vraagje over stoner hij heeft een stukje van een veer hulsje in zn oogje ik heb al van alles geprobeerd om het eruit te krijgen maar het lukt me niet hij houd dat oogje dan ook het liefst dicht heeft iemand een idee hoe ik dat eruit krijg????
Wat een mooie beestjes, en leuk dat calciet wel kan praten etc.. Voor het oogje zou ik toch even naar een vogelarts gaan, niet zelf het eruit halen, want dadelijk beschadigd het hoornvlies en heeft calciet dadelijk permanente schade, dat zou zonde zijn!
welkom Irene dat je maar een hoop plezier hier mag hebben , en wijsheid natuurlijk , maar heb gelijk een vraagje en wel deze... is dat hulsje al uit oogje gehaald ? ben ik wel nieuwsgierig naar ...
Groetjes Jans , Stimpy ,Binky
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
hai even antwoord op je vraagje ik dacht op een gegeven moment ik probeer het nog 1x en anders even dierenarts en ja ja gelukkig is het gelukt met een heel zacht doekje met afgekoeld gekookt water heb ik het eruit gewreven dus dat was een opluchting
ja toch?vind je m mooi? ik vind ook van wel hoor het is niet een heel bijzondere kleur maar wel gaaf en vooral omdat ik helemaal niet wist wat voor kleur hij zou worden hahaahahahahah zn vader is pastel blauw en moeder zoals hij is dus was verassing hahahahahaha maar ik vind het goed het gaat mij om het diertje en niet om zn kleur ja toch?
Comment