Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

terug van weggeweest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• terug van weggeweest

hoi ben ik weer ik was me inlog naam en wachtwoord kwijt nu maar ffe opgeschreve haha. zal me toch nog ffe kort voorstellen. ik heet marianne en heb 2 grijze roodstaarte djarno 4jr en prada 1jr en een groenvleugel kyara 21 weekjes oud. zoals sommige weten had ik van de zomer een groenvleugel overgenomen van mensen van een jaar oud coco. maar coco daar ging het toch niet zo mee als verwacht en we zijn ermee naar dieca geweest naar sjaak voor een gedragsconsult en daar mee aan de slag gegaan maar zelfs sjaak zag het somber in. toen de oude baasjes van coco zijn oude kooi opkwamen halen ging coco terug naar kuikengeluiden toen ie ze zag en veranderde in een hele andere coco dus na veel gepraat hebben wij en de oude baasjes vasn coco beslote dat coco weer terug mee ging naar zijn oude huisje omdat hij zijn baasjes toch blijkbaar wel heel erg miste. nu hebben we kyara komt bij floor vandaan uit bovenkarspel. echt een schatje ik heb hem vanaf 7 weken( weet dat er risicos aan zijn en dat niet iedereen het er mee eens is) het gaat harstikke goed met hem hij is getest en harstikke gezond en een man. minder is dat djarno nu prada plukt in zijn nekkie en soms doet prada het bij djarno maar das minder zichtbaar. heb nu wel het idee dat het iets minder wordt het veregerd in ieder geval niet bij prada. hebben hun extra verwent hun speelplaats lekker opgepimpt met nieuwe speeltjes. hun krijge eerst iets lekkers dan pas kyara en met binnekomen groet ik eerst de grijsjes en dan pas kyara. nou ja zal wel goedkomen komt tijd komt raad toch. ben blij weer terug te zijn op het forrum gr marianne

ara

Hallo Marianne

Ik las dat jij ook een papegaai gekocht hebt.
    Bij Floor uit boven caspel daar heb ik 4 weken geleden ook een blauw gele ara gekocht. dat is ook toevalig.
    En wat voor gaai heb jij daar gekocht?

Comment

das zeker toevallig hihi. ik heb een groenvleugel bij hem vandaan maar die blauw gele aras zijn ook heel lief bij hem. wij gingen toen bij hem kijke achter toen we kyara gingen halen en toen deed ie de deur ope waar die blauw gele aras zaten en die liepen allemaal gelijk op ons af en knuffelen. echt onwijs lief je kan zien dat hij er heel veel tijd in steekt. kyara stond bij hem binnen in huis was ook zo leuk. want hij had een doek over de kooi waar kyara in zat en toen zette hij die kooi op tafel en zei heel droog je mag hem zelf uitpakke hahaha. hij nam alle tijd voor ons met allerlei vrage die ik had en deed ook het pappen voor en toen moest ik het doen waar hij bij was.ik kon hem ook altijd bellen waar ik in het begin ook dagelijks gebruik van maakte. maakte niet uit hoe laat hij stond me altijd vriendelijk te woordt met allerlei advies. heb nog steeds contakt met hem over kyara schat van een man echt een aanrader en hij geeft ook echt om zijn vogels. weet wel dat er iemand was die ik ken en die heeft ook een vogel bij hem gekocht maar om prive redenen kon ze hem niet meer houden. en floor bood gelijk aan om hem terug te nemen zodat ie weer goed terecht kwam. dus hij bekommert zich heel erg om zijn vogels. hoe oud is jou ara? wat zijn ze leuk he en zo lieffffffffff.gr mar

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X