Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

morgen komt hij

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• morgen komt hij

hallo allemaal,

morgen is het de grote dag dan ga ik mijn edel halen. hij is 13 weken we zouden hem eerst kliko noemen maar dat vond mijn man niks dus na overleg word het LEO-TJE vind het allemaal super spannend. We moeten morgen 2 uur rijden voor dat we er zijn. Hoop dat het weer beter word.
    Ik hou jullie op de hoogte.

gr clau

super
    veel plezier met LEO-TJE
    zo te lezen is het een mannelijke edel?

Robin
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

ja dat klopt een mooie man

kan niet wachten

de kooi staat al 1 week in de kamer heb je tips voor me voor de eerste dagen

gr clau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door valeriemorgan Bekijk Berichten
        ja dat klopt een mooie man

kan niet wachten

de kooi staat al 1 week in de kamer heb je tips voor me voor de eerste dagen

gr clau

tips over edels heb ik niet, ik ken deze soort nog niet zo goed,

ik zou 'm natuurlijk wel eerst even laten wennen.

is het trouwens al een zelfstandige vogel, of ga je 'm met de hand voeren?

Comment

nee zelfstandig dat wilde ik.
          word mijn eerste

wat heb jij voor vogel ?

gr clau

Comment

Hey super,
            mooie vogel hoor, heeeeeeel veeeeeeel succes ermee.
            Spannend hoor maar wel leuk.
            Ik heb geen verstand van een Edel maar zijn die al met de 13 weken zelfstandig Ik hoop dat je der heel veel plezier van mag hebben.
            Gr Lies Gizmo

Comment

hallo,

als ik hem morgen haal is die precies 14 weken de kweker zegt dat die zelf eet. en ook gek is op manderijn en banaan.

het eten vind ik allemaal wel moeilijk hoor steeds andere dingen en wat als die niet eet van angst of zo.

ga morgen maar alles ook opschrijven want die man zegt en heb zoveel gelezen

weet iemand een goeie papegaaienarts inde buurt van den haag

gr clau

Comment

Hallo, welkom hier op het forum, en veel plezier met je edel papegaai, het zijn echt pracht vogels, met 14 weken volledig zelf standig eten is echt op het randje onze Tica heeft het 16 weken vol gehouden.
                Het zijn echt schaten die edel mannen, maar pas op dat hij niet te dominant word, ze kunnen je behoorlijk uit testen hoe ver ze kunnen gaan
                Je kunt heel veel lezen over papegaaien op www.koppiekrauw.com over papegaaien, en gerust hier je vragen stellen
                Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
                Gerrit Visser

Comment

ik ben nu wel benieuwd hoe de hele reis is gegaan...

Comment

Allereerst natuurlijk gefeliciteeerd met je edel !!!

Ik denk dat het zelfstandig eten per edel erg verschild, ik heb ook wel een kweker gekend die ze met 10 weken zelfstandig had.

Daarnaast zou ik me eens goed verdiepen in het voedsel van de edel, edels zijn vogels die erg veel fruit moeten eten en zijn daarin wat anders als andere papegaaien.

Suc6
                    Chester en Samba
                    Yoda en Navy

Comment

LEO-TJE

hallo,

gister is mijn edel man gekomen 14 wken precies. Het was een lange reis van ruim 2 uur heen en terug. Thuis eenmaal in de kooi was die al vrij snel alles aan bekijken. Savonds kwam mijn dochter naar boven mam mam hij eet gewoon uit me hand en inderdaad hij zat lekker tegen haar hand aan en at lekker zijn voer. Gisteravond een doek om de kooi gedaan en vanmorgen was die weer vrolijk wakker en zit nu boven op zijn kooi.

Ik ga zo fruit halen en en lekker verwennen.

ik hou jullie op de hoogte

gr clau en LEO-TJE

Comment

gefeliciteerd!
                        Veel plezier met je kereltje!
                        Enne, wel een foto laten zien van je nieuwe aanwinst.
                        PHOENIX KAREL

Comment

PROFICIAT met jullie Leo-tje!

Je hebt een goede keus gemaakt! Bij mij is ons edelmannetje ook zo'n vreselijke lieve schat!

Je raakt er gewoon meteen verliefd op op die knapperds!
                          Bij mij eten mijn edels alles haha.. nee ze hebben premium zaad, dat bestel ik bij dieca speciaal voor edels.. ze hebben pellets voor edels wat ik meng met eivoer.. en ze eten inderdaad elke dag veel verse groenten en fruit..

Ik maak meestal een salade van paprika, appel, cranberry's, komkommer, witte en bruine bonen, druiven.. dit maak ik vrij klein want ze laten anders alles vallen.. ik geef ze dat 2 maal per dag want als het langer staat is het al aan het verpieteren.. ik snij s'morgens veel en de helft doe ik in een tupperware in de koelkast, en dat geef ik dan later weer..

ook krijgen ze bij mij vaak groente, of fruithapje, vinden ze lekker!

Wens jullie verder veel geluk met Leotje! Maar dat komt zeker goed met zo'n lieverd in huis!

Groetjes Viv
                          https://www.papegaaienforum.nl/album.php?albumid=11

Comment

LEO_TJE

hoi,

gaat helemaal super maar ik heb een paar vragen. LEO-TJE eet graag uit je hand liefst dan de zonnepitten mais enz spuugt die uit erg grappig om te zien.
                            Ik heb hem wel kort laten ieken omdat die door de kamer vloog en wij veel glas hebben hij steeds tegen het raam aan vloog.
                            Maar hij bijt ook niet hard hoor maar als die ouder is natuurlijk wel hij doet dat wanneer ik hem wil aaien want eten geven bij ze kooi zitten is allemaal ok. Ik weet wehebben hem pas 2 dagen maar moet ik dat nu al afleren is het angst ?

we hebben lekker eten gekocht en echt hij is daar super blij mee en nogmals de zonnepitten zoekt die helemaal uit op je hand en manderijn en druif is ook erg in smaak

ik hoo je

gr clau

Comment

En ? Hoe gaat het nu met LEO-tje?

Ben benieuwd!
                              https://www.papegaaienforum.nl/album.php?albumid=11

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X