Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koko is nu 55 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Heeft u kinderen die voor koko gaan zorgen , als er wat met u gebeurt?
    er bestaan ook stichtingen die voor papagaaien, opvang bieden, helaas voor u gaan ze de papegaai direct op pellets zetten,wat ik vind dat voor u papegaai niet meer nodig is, misschien is het fijner voor u dat u nu al eeen idee heeft wat er met je papegaai gaat gebeuren als je er niet meer bent[wat hoop ik nog lang duurt]
    kijk eens op deze site , stichting de vrolijke papegaai`, misschien kun je overleggen dat ze je gaai niet op pellets gaan overzetten.
    De stichting neemt vaak papegaaien over van mensen die niet meer voor hun papegaai kan zorgen.

ik hoop ook dat je allebei nog lang mag genieten van elkaar[in goede gezondheid]

Met vriendelijke groeten Diana
    Last edited by kreef; 26-10-12, 15:57.

Comment

Kan je geen betere stichting bedenken ;-)
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Hoe gaat het nu met u? snel achteruit gaan qua gezondheid en wetende dat je een papegaai op leeftijd achter moet laten lijkt mij heel moeilijk. Na al die jaren die jullie samen hebben doorgebracht.
        In ieder geval hoop ik dat jullie nog mooie en gezellige tijden tegemoet en gaan en nog van elkaar kunnen genieten =) Ik wens U & Koko het beste

Comment

Goh ik lees dit ook voor het eerst en zou ook heel graag willen weten hoe het met u gaat en met Koko?

Comment

Dat postte hij gisteren nog!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ArjanR1 Bekijk Berichten
              Dat postte hij gisteren nog!
              Sorrie niet naar de datum gekeken ;-)

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X