Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kom nog maar net kijken.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kom nog maar net kijken.

Hoi ik kom hier mee doen. We zijn van plan om een papegaai aan te schaffen allen we hebben nog geen beslissing genomen over welk soort.

We hebben al verschillende parkieten en een valkparkiet gehad. Allemaal handtam en de valk parkiet sprak ook een paar woordjes maar nu zijn we wel aan een papegaai toe. Zoals het er nu uit ziet gaat onze voorkeur uit naar natuurbroed. We zijn ons nu flink aan het inlezen en tegen die tijd dat we een definitieve keus hebben gemaakt zal ik me in het desbetreffende subforum nog eens voorstellen.

Hoi Wimke,
    Welkom op het forum en veel suc6 met het maken van een keuze !
    Super dat je je eerst inleest voordat je een dier aanschaft !

Groetjes Erika
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

kijk ook eens op www.koppiekrauw.com
      staat ook heel veel info op
      Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
      Gerrit Visser

Comment

Dank je meidoorn24 die had ik al gevonden. inderdaad een heel informatieve site.

Comment

Hoi nog een paar vragen ik zie verschillende kooien met een playtop
          op de kooi en een metalen plaat. Vinden papegaaien het niet niet vervelend om onder een dak zitten.

Na nog meer gelezen te hebben en te hebben geïnformeerd bij verschillende zaken ben ik nog meer aan het twijfelen ik heb nog steeds een lichte voor keur voor natuurbroed maar hoe oud zouden Jullie een jonge papegaai nog nemen.
          ik weet dat het wat meer tijd kost om zo,n papegaai tam te maken maar als ik sommige winkeliers moet geloven is het haast onmogelijk.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X