Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Daan stelt zich voor...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Hey Daan,

Kortwieken goed idee, hier zijn ook alle vogels gewiekt. Er is veel beschreven over wieken, ik zelf heb er totaal geen moeite mee. wel zo veilig voor de vogels. tja een training, ik heb het niet gedaan met me vogels.

hou me op de hoogte hoe de training bevalt.

Gr Ron

Comment

Ben vanaaf bij de dierenarts geweest, die heeft Pinky gekortwiekt. Stelt echt helemaal niks voor...had ik net zo goed zelf kunnen doen! Ik schrok wel toen ik zag hoeveel de arts er bij die ene vleugel vanaf haalde...maar dat hoorde zo zei hij...zelf had ik er minder vanaf gehaald zou ik zelf gedaan hebben...

Nou, eenmaal thuis gekomen, Pinky lekker een uurtje of 2 laten bij komen in de kooi en net even geprobeerd om hem op mijn hand te krijgen. Hij blijft nog steeds weglopen, maar hij kan iig niet meer wegvliegen. Als ik écht op een punt ben waar hij niet weg kan, en ik houd dan mijn hand bij hem stapt hij er wel op...dus we hebben enigsinds vordering, nu is het een questie van tijd en geduld

Groeten,

Daan

Comment

Hey Daan,

Is pinky aan 1 vleugel gewiekt???
        Aan 1 kant wieken is niet goed hoor, lees de verhalen maar elders op het forum.
        Het wieken stelt inderdaad niks voor, ik laat het wel altijd doen. Je gaaitje ervaart het toch niet als prettig waardoor hij best pissig op je kan worden. Het kan je verstandhouding met hem verstoren. Dit telt niet voor alle papegaaien, de 1 is makelijker dan de ander. Ieder geval, mijn 4 gaaien vinden het maar niks.

Groet Ron

Comment

Pinky is inmiddel aan beide zijden gewiekt en lijkt zich ook prettiger te voelen, dan met maar 1 vleugel kort.

Verder gaat het goed met hem, hij blijft nog steeds wat bang als ik te dichtbij kom met mijn hand...in de zin van...hij komt er niet automatisch op af, probeert rustig weg te komen. Als ik dan toch dichtbij genoeg kom, dan stapt hij wel uit zichzelf op 1 van mijn vingers

Verder gaat hij al mij op mijn schouder als ik door het huis wandel en in de konijnenkooi vindt hij het hélemaal prachtig, daar wil hij dan ook liever niet meer uit! Als ik hem pakken wil, kruipt hij zo ver als hij kan tegen het konijn aan...alsof het zijn ouders zijn...misschien denkt hij dat ook?

Nadat ik hem weer terug zet in de kooi krijgt hij als beloning even lekker wat trosgierst (houd ik hem voor vanaf het steeltje ervan) te knabbelen. Dat deed hij in het begin ook nog niet, doet hij nu wel...

Hier wat foto's bij de konijnen, zoek Pinky:

Groeten,

Daan

Comment

Daan, wat een giller. Zoek de vogel, kijk maar uit met de Kerst hahahahahahaha.

Leuke foto's man.

Groetjezzz Ron

Comment

Een mindere mededeling, lieve Pinky moet weer weg....

http://dieren.marktplaats.nl/vogels-...?complete_ad=2

Het blijkt dat ik er allergisch voor ben

PS: nee, dit wist ik niet van te voren!

Comment

Sh*t wat erg, je meent het niet. Natuurlijk weet je dat niet van te voren.

Dit is echt balen, heb ff geen woorden voor.

Sterkte man..............

Ron

Comment

Pinky heeft gisteren een nieuwe eigenaar gevonden....het zal nog wel een paar dagen en een poetsbeurt in huis duren voordat het verenstof grotendeels weg is. Het hoesten is al iets minder...

Maargoed, ik vind het erg jammer

Groeten,

Daan

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                  X