Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

Hallo

Wil me even voorstellen heb zins een kleine week een roodstaart, en wilde dat graag met anderen delen en over kunnen praten, vooral omdat het mijn kinderdroom was.

Ik woon in Egypte en heb twee dochters van 12 en 14 jaar, de oudste dochter is nog wat bang en kijkt argwanend naar hem. Mijn jongste dochter vind net als ik alle dieren mooi, ze vond hem wel groot want ze dacht dat het net zo groot zou zijn als een valkparkiet .

Mijn roodstaart is al wel 2 jaar, en ik weet niet of het een mannetje of vrouwtje is, heb dan ook nog geen naam kunnen bedenken en dat vind ik wel lastig als ik tegen hem praat want dan is het alleen maar van hallo wat ben je lief enz. zonder naam

Was al aan het kijken hier en daar maar vind het best moeilijk om een keus te maken vooral omdat mijn huisgenoten bijna alles niet mooi vinden terwijl ik van grappige namen hou

Groetjes Rabbya

hallo,

welkom op het forum.

en ja een naam blijft altijd lastig mischien een leuk idee om je dochter die wat angstig is een naam te laten bedenken zodat er mischien iets van de angst weg genomen kan worden op deze manier.

wens je verder veel lees plezier op forum er staat genoeg.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Welkom op dit forum
      Coco Lady

Comment

Welkom op het forum!!!!

groetjes angela

Comment

Hallo heb inmiddels al een naam gevonden en dat is RICO!!!!!!!!!!!!

Comment

hoi hoi

Welkom op het forum !!!
            Ik hoop nog veel van jullie te horen en zien !

groetjes
            Chester en Samba
            Yoda en Navy

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X