Hoi ik heb mijn Coco gekocht via marktplaats hij is 5 jaartjes oud, in het begin moest hij wennen maar nu maanden later kom ik steeds verder met hem,na mijn man en kids is hij mijn beste maatje en ik ben nog steeds groeiende in onze relatie nu kan ik hem eindelijk overal aanraken zonder dat hij het niet wil,soms wil hij niet en dan laat ik hem maar meestal mag het van hem,ik blijf voorzichtig en niet opdringerig maar bereik steeds meer.
Hij stond in de keuken bij vorige eigenaars en een andere in de huiskamer,deze ging weg omdat het twee mannetjes bleken te zijn en hij van mannen niets moest hebben,ook durfden ze hem niet te dicht te benaderen dus hij zat altijd op zn kooi.Nu komt hij op mn arm mag ik hem aaien en verplaatsen,volledig vertrouwde hij me nog niet maaar dat gaat de laatste maand ineens snel vooruit.
Voor altijd verliefd op mijn coco
Hij stond in de keuken bij vorige eigenaars en een andere in de huiskamer,deze ging weg omdat het twee mannetjes bleken te zijn en hij van mannen niets moest hebben,ook durfden ze hem niet te dicht te benaderen dus hij zat altijd op zn kooi.Nu komt hij op mn arm mag ik hem aaien en verplaatsen,volledig vertrouwde hij me nog niet maaar dat gaat de laatste maand ineens snel vooruit.
Voor altijd verliefd op mijn coco
Comment