Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw op het forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw op het forum

Hallo Allemaal,

Wij zijn Danny en Veronica Schijven uit Bergen op Zoom. Sinds mei dit jaar zijn wij de eigenaars van een Grijze Roodstaartpapegaai. Zijn naam is Jacco.
    Jacco was een huwelijkscadeau voor Danny van mij.
    Helaas weten we niet veel van hem. Ze hebben ons verteld dat hij 3 jaar is.

Jacco moest in het begin erg wennen aan ons en wij aan hem. Ikzelf was in het begin bang voor hem, maar na een tijdje ging het steeds beter. op dit moment kan ik hem gewoon aaien en komt hij af en toe op mijn schouder zitten. Danny kan er eigenlijk niets mee. Hij is nu in een maand tijd 3x gebeten door Jacco.
    Wel zit hij als we thuis zijn los in de kamer. Dan komt hij bij ons zitten of gaat op onderzoek uit.

Praten doet hij op dit moment niet veel. Het enige wat hij zegt is Dag, Oudoe, kom op en Jacco. We proberen zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen en hem nieuwe woordjes te leren maar hij fluit veel liever.

Als iemand nog wat wil weten of tips heeft horen wij het graag.
    We zullen zeker het forum scherp in de gaten houden.

Groetjes Danny, Veronica en Jacco.

Hallo, welkom hier.
    Wel leuk een papegaai als huwelijk cadeau.
    Als je vragen heb stel ze dan gerust,waar mogelijk zullen we je helpen.
    Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
    Gerrit Visser

Comment

Hallo ,
      Welkom op het forum !
      Ja een grijsje trekt naar één persoon , of de man of de vrouw , bij jullie is dat blijkbaar de vrouw . Je kan hem proberen op te voeden dat toch beiden er plezier aan kunnen hebben , maar hij zal altijd de voorkeur hebben voor een vrouw . Veel tips kan je hier op het forum vinden maar ook bij www.koppiekrauw.com . staat boordevol tips over voeding , opvoeding , tam maken enz.....
      veel sucses
      groetjes
      tel wat je hebt , niet wat je mist .

Luna , Zazou Yara Charlie

en Christel

Comment

Welkom op het forum !!!
        Chester en Samba
        Yoda en Navy

Comment

Wat leuk dat jullie ook voor een grijze zijn gegaan. Wij hebben ook een grijze sinds ongeveer 7 weken. Nou wist ik ook dat deze erg eenkennig (kunnen) zijn. En nou was dat niet heel erg maar proberen toch iedereen tegen der te laten kletsen enzo helaas gaat ze vaak gelijk ten aanval zet ze de veren op en schreeuwt ze.

Ik ga 24 juni naar lorre en Co. In wijhe is vanaf Utrecht anderhalf uur rijden maar dan is een infoavond en kun je dit soort dingen allemaal bespreken. natuurlijk alles word besproken gedrag, gezondheid, voeding, huisvesting etc. Mischien een ideetje voor jou ook? Je kunt op hun site kijken.
          Veel plezier en sucses met jacco
          Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
          sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacco Bekijk Berichten
            Hallo Allemaal,

Wij zijn Danny en Veronica Schijven uit Bergen op Zoom. Sinds mei dit jaar zijn wij de eigenaars van een Grijze Roodstaartpapegaai. Zijn naam is Jacco.
            Jacco was een huwelijkscadeau voor Danny van mij.
            Helaas weten we niet veel van hem. Ze hebben ons verteld dat hij 3 jaar is.

Jacco moest in het begin erg wennen aan ons en wij aan hem. Ikzelf was in het begin bang voor hem, maar na een tijdje ging het steeds beter. op dit moment kan ik hem gewoon aaien en komt hij af en toe op mijn schouder zitten. Danny kan er eigenlijk niets mee. Hij is nu in een maand tijd 3x gebeten door Jacco.
            Wel zit hij als we thuis zijn los in de kamer. Dan komt hij bij ons zitten of gaat op onderzoek uit.

Praten doet hij op dit moment niet veel. Het enige wat hij zegt is Dag, Oudoe, kom op en Jacco. We proberen zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen en hem nieuwe woordjes te leren maar hij fluit veel liever.

Als iemand nog wat wil weten of tips heeft horen wij het graag.
            We zullen zeker het forum scherp in de gaten houden.

Groetjes Danny, Veronica en Jacco.
            hey ik neem aan dat je de hoop hebt opgegeven aangezien hij nou op marktplaats staat????
            Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
            sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X