Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Namen???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Namen???

hallo , hallo,

mijn naam is Bjorn en ben sinds kort trotse eigenaar van 2 superschattige aga's fischerie! de ene is een blauw kobalt, en de andere een mauve (kobalt?)!
    Nu mijn schatten hebben nog geen naam, en het leek mij dus leuk om jullie hier te vragen om voorstellen te doen naar namen, eventueel met betrekking tot de kleur of iets dergelijks?!
    mss nog wel iets om te zeggen , in ons bezit is ook een super-spraakzame grijze roodstaart, haar naam is OLLY!

doeiiiiiiiiiiiii

Hee Bjorn,

Jammer dat er niemand gereageerd heeft! Ondertussen zal je wel al namen hebben denk ik. Als je in de toekomst nog eens een naam zoekt kijk dan maar eens op http://www.valkparkiet.com/nl/files/namen.htm daar heb ik ook suggesties gevonden en onze vorige noemde we Nitro (heeft een ongeval gehad en niet overleeft) de andere heet Poquito. Ik zoek wel altijd of ik een betekenis vind van de naam die ik kies. Stel je voor dat je je lieveling vuilbak noemt in één of andere vreemde taal

Hoop dat bij jou alles verloopt zoals je gewenst hebt.
    Grtjs Miss Purpel
    leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

Comment

we zijn dan zeker niet zo creatief met namen!!

vind het ook moeilijk om namen te verzinnen voor andermans vogels.

enne zelf ben ik ook erg beperkt hoor, mijn vogels heten allemaal Meisjes. (ahum)

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X