Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eeven voorstellen :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Eeven voorstellen :)

hey hallo,
    dat liep ff mis daarnet dit zijn Rico de blauwvoorhoofd amazone ===> Amazona aestiva xanthopteryx. en mezelf dus. Hij is een echte lieverd toch.. buiten de kooi lolz. Hij is nu 4 maand 1/2. Heb hem wel afgehaald toen hij zelfstandig was Ik hoop dat ik er meer geluk meeheb dan met de grijze roodstaarten. Geeft al kusjes en pootje

in bijlage zie je hem dus in de keuken
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by Danny61; 02-08-10, 22:03.

Hey Danny,

Gaaf man zo,n amazone. Nog +- 4 weken en ik kan ook een amazone ophalen,
    Kan niet wachten. Hij is wel iets ouder, 40 jaar. Ik hoop nog heel wat jaartjes plezier van lorre te hebben.

Comment

Hey ron 123 ja he echt gaaf zo'n amazone, welke ga jij dan binnenkort
      hebben? en 40 jaar zeg je? k'hoop ook oprecht dat die luisterd enzo naar je afwachten met die kerels zeg ik altijd er wordt wel gezegd dat ze socialer zijn dan de grijze. Deze is nog jong dus jah.. het is voor mij ook de 1ste keer dat ik zo'n gaaitje heb. De andere waren grijze roodstaarten. Altijd scheelde er wel wat met die soort.

Groetjes van Rico en mezelf en succes binnenkort met je gaai dan

Comment

Hey,

Lorre is ook een blauwvoorhoofd. Tja 40 jaar, hij is 38 jaar "door onwetendheid verwaarloost" slecht te eten gehad waardoor hij het e.e.a lichamelijke klachten heeft opgelopen. Ooit totaal verkeerd geknipt, maar het is schatje. Ik heb hem al 3 keer gezien, hij zit nu bij een opvang.

Idd hoop ik ook dat het goed gaat, hij heeft aanspraak genoeg. Zijn kooi komt naast de kooi met een caique en een bonte boer.

Groet Ron

Comment

Ai,ai ai, slecht onderhouden, niet naar omgekeken zoals het hoord, verwaarloost zoals jezelf zegt ja... ik ken dat. K'heb het jaren terug ook voorgehad met Grijze roodstaarten. Dan mee naar de vogelarts hier in Belgiƫ. Ook een hele goeie trouwens. Mensen zeggen me dan.. als je het weet waarom koop je dan zoiets....jah ... je bent een dierenvriend of je bent het niet he kon het niet aanzien zo verwaarloost.

in elk geval succes binnenkorrt met je blauw voorhoofd papegaai

Groet Danny

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X