Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kido

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kido

hallo
    ik ben nieuw hier op het form. (oke heb 1 jaar mee gelezen bijna)
    maar nu ik zins 2 dagen een en vond het dan ook tijd worden om mij aan te melden.

even wat over mijn grijsje
    naam kido
    leeftijd 6 jaar
    soort congo grijze roodstraart
    hobby leker met het vrouwtje knufelen

wat over me zelf
    naam francien
    leeftijd 23
    soort mens hihih
    hobby voor kido en de ander beesjes zorgen en natuurlijk mijn 2 kinderen.
    ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
    dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

Gezellig om jullie te onmoeten Kido en Francien. En jouw Kido is al zes, maar sinds twee dagen bij jou? Waar komt hij vandaan, als ik dat vragen mag?

Grtjs Anita

Comment

hallo
      kido komt uit utrecht bij een patuculier. waar hij door dat hij eigelijk nooit allen was en zij nu heel veel moest werken zicht kaal had geplukt is nu net een dodo. (nee hij is niet ziek of ander kwaalen)hij is hier nu van af dinsdag.
      dus bijna 1 week en de eerste veertjes ,komen weer tevoorschijn en hij begint ook al steeds meer geluid te maaken .
      gr francien
      ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
      dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

Comment

Wat fijn Francien dat hij bij jou een nieuwe kans krijgt, veel plezier met Kido

Comment

Hallo,

tof dat Kido weer veel aandacht krijgt. Veel fun met hem en groetjes van ons allemaal.

Comment

bedankt bisou.
            kido gaat echt met sprongen voor uit
            hij is echt sapel gek op mij en doet dan ok niets liever dan bij mij ziten en zijn veertjes poetsen zo nu en dan even mijn vinger paken voor het verplichte aaien en de eerst verstaanbaare wortjes zijn iinmidels gehoort. (koppiekrauw)
            en ook zijn typiese grijze roodstaart roep /kreet heb ik gehord he heerlijk vind het erg fijn als hij praat. (niet dat het persee moest maar is zeker leuk)

Comment

heb vandaag even foto.s geplaats van kido.s eerste dag en hem na 2.5 week en nu vandaag echt een weerelt van verschil

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X