Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ook nieuw

k ben Lian en heb 2 amazones een Blauwvoorhoofd en een Venezuela. Het zijn beide vrouwtjes Ik heb hier ooit geregistreerd gestaan onder en andere naam maar kan niet meer inloggen vandaar mijn nieuwe naam

Hallo Lian,

Welkom zou ik dan zeggen Ik heb een vraagje: Ik zie dat je een venezuela amazone hebt. Hoe zijn deze om te houden?? Wij willen er over een tijd ook een gaan aanschaffen en we denken dat zo een de beste optie is.

Hoor het graag. en alvast bedankt

Comment

De venezuela is veel liever en vriendelijker dan de BVH alleen heeft ze een nadeel en dat hoort geloof ik wel bij deze soort , ze heeft een vreselijk hard stemgeluid en kan zich flink laten horen, gelukkig doet ze dat niet vaak en ze praat niet wat de BVH weer wel doet. Ik heb haar ooit eens gekregen van iemand die van haar af wilde maar ik vind het een hele lieve vogel jammer dat ze bang is voor handen maar misschien leert ze dat nog wel eens af ze pakt wel wat lekkers aan uit mijn hand dus zo ver heb ik haar al. Je moet dus tegen het stemgeluid van de venezuela kunnen maar voor de rest is het een lieve vogel

Comment

Bedankt voor je snelle reactie.

Bij dat harde geluid, wat moet ik mij dan voorstellen? is dat smorgens en avonds bijvoorbeeld? en zijn dat korte buitjes, of houdt dit ook lang aan?
        Ik ben ara's gewend, dus ik kan wat hebben haha.

We willen graag een kleine lieve amazone dus ik denk dat het dan toch die Venezuela wordt

Comment

Het is vaak in de ochtend en avond uren, het schijnt dat in het wild ze elkaar zo roepen om te zien of de troep wel compleet is maar of dat echt zo is weet ik niet. Verder laat ze op die manier ook weten dat haar voerbak leeg is maar verder hoor ik haar niet het is een enorm vriendelijk dier. Zodra ik dicht bij de kooi kom komt ze gelijk naar me toe jammer genoeg kan ik haar niet aaien

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X