Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nuri

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nuri

Hier is mijn kleine schreeuwlelijk Nuri!

Nuri is nu 4 maanden oud. Het is een lief en grappig beest. Ik heb hem een tijdje zelf gevoerd. (heel verhaal, maar dat doe ik nog wel een keer) De laatste 2 weken waren niet zo leuk omdat meneer om zijn pap bleef schreeuwen. Maar de laatste paar dagen eet hij heel erg goed van zijn voer en is het schreeuwen een stuk minder. Gelukkig!
    Verder is het een schatje en echt nog een baby. Hij komt 's avonds vaak bij me op schoot liggen kroelen en valt dan in slaap. Zo schattig.

Lekker koppie heeft hij

Comment

heee.. wat een lieffie! jij bent toch bij mijn vriendin Loes geweest ivm wieken?
      Ellen & her Parrots

Comment

Hey Es,

Mooie foto van Nuri, je schreeuwlelijk hahahahaha.
        We hebben natuurlijk al gemaild ook omdat hij zo bleef schreeuwen en ben blij dat je inmiddels vooruitgang hebt geboekt.
        Nu kun je lekker gaan genieten van je schatje.
        Heerlijk dat hij zo bij je in slaap komt vallen.
        en nu knalt hij tenminste ook niet meer overal tegen aan, nu je hem hebt laten wieken.
        Jammer alleen dat Gaby dr afspraak weer niet is nagekomen, maar uiteindelijk is het in orde gekomen.

Heel veel plezier met Nuri en ik hoop dat we nog veel mailen.

Groetjes Sandra

Comment

@Ellen: Ja dat klopt! Dordt is net een dorp hè haha. Jozé uit de dierenwinkel verwees me ook al naar jou en Loes als ik vragen over papegaaien had ; )

@San: Zeker gezellig om te mailen ja hihi. Hoe is het met de verhuizing?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Essy Bekijk Berichten
            @Ellen: Ja dat klopt! Dordt is net een dorp hè haha. Jozé uit de dierenwinkel verwees me ook al naar jou en Loes als ik vragen over papegaaien had ; )
            ha ha.. leuk te horen!
            Ellen & her Parrots

Comment

wat een leuke foto van nuri en ja ellen en ik zijn best bekend hier hahaha hopelijk in de goede zin
              wel fijn dat hij minder schreeuwd en als je vragen hebt bel me gerust

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johnloes Bekijk Berichten
                wat een leuke foto van nuri en ja ellen en ik zijn best bekend hier hahaha hopelijk in de goede zin
                he Loes!! en leuk dat we Esther zondag tegen kwamen he!
                Ellen & her Parrots

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johnloes Bekijk Berichten
                  Hey Loes ook maar aangemeld hier hihihi

Essy: Nuri ziet er goed uit hoor! hopelijk beleef je veel plezier met hem!
                  Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
                  sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

Ha die Loes : D
                    Ik was erg benieuwd naar de vogelkelder, dus ik vond de papegaaienmiddag een goede gelegenheid om eens te gaan! Ik heb pellets en zaad gekocht, maar hij vindt mijn zelfgemaakte kooksel het lekkerst hoor. Nu schreeuwt hij totdat hij die krijgt hahaha.

Comment

dat gaat op ten duur ook wel over hoor esther!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                      X