Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn pyrrhura Mabel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gelderland Mijn pyrrhura Mabel

Hallo iedereen,

Ik wil jullie voorstellen aan Mabel. Mabel is een pyrrhura molinae cinnamon van bijna een jaar oud. Ik heb Mabel gekocht als maatje voor Dipper, een pyrrhura lepida. Mabel is absoluut handtam, praterig, en vind het heerlijk om op de tak/stok naar buiten te kijken. Helaas, na een jaar van trainen, uitproberen, vallen en opstaan wil het niet lukken om in één huishouden met elkaar op te schieten. Dipper is jaloers en dit gaat heel vaak ten koste van mijn vingers, nek, oogleden en oren. Het komt de algehele sfeer in ons huis niet ten goede. Wat ik ook probeer, echt vertrouwen en veiligheid kan ik niet creëren.

Ik hoop via dit kanaal een goed thuis voor Mabel te vinden. Iemand die de aandacht aan Mabel kan geven die ze verdient. Nu heb ik al vaker – goedbedoeld – advies gekregen hoe met deze situatie om te gaan. Ook ben ik me zeer bewust van het feit dat ik de verantwoordelijkheid ben aangegaan toen ik Mabel kocht. Deze verantwoordelijkheid neem ik ook uiterst serieus; als ik geen goed gevoel heb over Mabels nieuwe thuis hou ik haar zelf in huis. Ondanks mijn studie, stage en werk ben ik minimaal vier uur per dag thuis. Maar ik moet toegeven dat ik het zwaar onderschat heb hoeveel tijd twee pyrrhura’s van me vragen.

Voel jij je aangesproken om Mabel op te nemen in jouw huis? Heb je vragen? Bel/app me gerust, ik ga graag het dialoog met je aan.

Topic kan gesloten worden. Ik heb ondertussen een passend thuis voor Mabel gevonden.

Comment

dat is mooi.

Dat ze samen met nieuwe baasje maar veel mogen genieten van elkaar.
      ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X