Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pleurt maar op marktplaats

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pleurt maar op marktplaats

Voor anderhalf week een mooie java boompje gekocht, leuke speeltjes erin. Maar nee onze grijze@#$ wil er niet op! En ik iedere dag maar net doen of ik het geweldig vind, en maar spelen met die boom, net de boomknuffelaar.
    Geduld geduld en nog is.......marktplaats!

Papegaaien, het zijn ook net vrouwen

Ja al 1,5 week geduld gehad.

Hoop dat je met de vrouwen meer geduld hebt,anders kon dat ook wel eens niet worden.

Bezit zelf geen grijsje maar weet dat er zijn die wat langer nodig hebben om te wennen.

Mijn advies is dan ook heb nog ff geduld,zo zal het grijsje niet de boom en zijn beknuffeaar op MP zetten.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hoekie Bekijk Berichten
      Voor anderhalf week een mooie java boompje gekocht, leuke speeltjes erin. Maar nee onze grijze@#$ wil er niet op! En ik iedere dag maar net doen of ik het geweldig vind, en maar spelen met die boom, net de boomknuffelaar.
      Geduld geduld en nog is.......marktplaats!

Papegaaien, het zijn ook net vrouwen
      Ik weet niet hoe groot de boom is anders zou ik hem in de kooi zetten.
      Mocht dit ook niet helpen kun je zijn voerbakken in de boom zetten dan wordt hij waarschijnlijk wel nieuwsgierig.
      Kimo vindt gelukkig alles leuk en niets eng.
      Minni Micky Kimo

Comment

Zal zoals Dijkkamp aangeeft nog even een weekje voor boomknuffelaar spelen Mocht dat dan nog niet helpen zal ik het is gaan proberen met zn voerbakjes, goeie tips, bedankt!

Comment

zijn favoriete speeltje en of schommel eraan hangen, bij ons was de boom ineens niet eng meer

Comment

Zn favoriet heb ik toen meteen bijgekocht, de nieuwe hangt nu in de kooi en de ouwe in de boom.

Zal er morgen eens een stukje ei inleggen.

Comment

Ik heb hier 1.5 jaar geleden een "boom" geintroduceerd, duurde zeker een maand voor ze er echt zaten te spelen. Zal als ik jou was zeker nog even wachten met het opruimen van je boom.

Comment

Bedankt voor je reactie Mart, geeft toch weer een beetje hoop Zal zekers nog niet opgeven

Comment

Hoe gaat het nu met de "nieuwe"boom ?
                  Is hij al in gebruik ?
                  Minni Micky Kimo

Comment

Ik (en ik denk meerdere hier) verwacht toch minimaal een foto van hoe jij die boom knuffelt hoor!

Comment

De boomknuffelaar is met pensioen, geen van de betrokkenen is op marktplaats gezet. Pino kan al rustig op de boom zitten en uit het bakje eten, spelen in de boom doet hij nog niet maar dat zal vanzelf wel komen

Zal snel ff een foto plaatsen van de boom en pino

Comment

Foto van de boom en pinooo
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Gelukkig gaat het de goede kant op.

Ik heb net gereageerd op je andere topic,realiseer me nu pas dat die agressie ook met de boom te maken kan hebben.
                          Minni Micky Kimo

Comment

Hallo gepensioneerde boomknuffelaar,

Ik moet ook alles voorknuffelen. Heb een nieuw speeltje gekocht, een eendje dat piept. Ben met het eendje aan het spelen/voorknuffelen en zonder dat ik het weet spreek ik voor het eendje tegen Koko. Alles wat hij doet is in mijn mond kijken waar dat stemmetje vandaan komt. Vindt hij veel leuker.
                            Koko en Duckie

Comment

Bij ons net zo. Overal is hij bang voor. Kost echt veel tijd om hem zover te krijgen om er mee te spelen.

Verzonden vanaf mijn GT-S6310N met behulp van Tapatalk now Free

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X