Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oppas in ruil voor oppas Rotterdam e.o.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oppas in ruil voor oppas Rotterdam e.o.

Hoi!

Ik zoek een vogelvriend/in (of vogelmaatjes) in Rotterdam e.o. voor oppassen van elkaars vogels tijdens vakanties etc. Wij hebben twee aga's en ruimte voor een extra kooi, max twee kooien (ik ben voor eigen kooi en eigen voer meebrengen). Alle aga's en vogels van vergelijkbaar formaat zijn welkom (grasparkieten, forpussen, valkparkieten etc....).

Ik ben wel specifiek op zoek naar een of twee vaste mensen in de regio die bereid zijn om een groepje te vormen en voor elkaars vogels regelmatig op te passen. Ik ben niet zo van eenmalige afspraken en dus veel verschillende contacten en verschillende vogels in huis ivm risico op besmetting (en elke keer vogels testen nadat logees zijn geweest vind ik ook weer te veel).

Mocht jij interesse hebben en in de buurt wonen, ik zou zeggen kom een keertje langs voor een kop koffie voor kennismaking . We kunnen dan ook afspraken maken over spelregels, zoals gezamelijk testen voor ziektes, of alvast een vakantierooster maken wie-wat-wanneer. Het liefst wil ik een vast clubje vogels (en vogelvrienden) vormen die met elkaar mogen omgaan en samen spelen als baasjes op vakantie zijn.

Mijn eigen vogels mogen altijd los als we thuis zijn, behalve als wij aan het koken zijn, en dat geldt ook voor logees! Bovendien zijn mijn aga's super nieuwsgierig naar andere vogels, dus geen contact toestaan tussen mijn vogels en logees is gewoon niet haalbaar
    Last edited by akki; 20-02-14, 18:33.
    Saffron Juju || Loes (RIP)

Volg mij op instagram voor de laatste foto updates: lavieetlevin

Ik woon ook in Rotterdam en pas wel eens op papegaaien van anderen,
    mits ze idd uitgebreid getest zijn, PDD PBFD Polyoma en Papegaaienziekte.
    Zelf vraag ik maar niet om oppas, daar ik 16 papegaaien heb
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Antonia

Dus je heb zelf ALLE vogels op deze 4 ziektes getest?

Henk

Comment

Een paar moeten alleen nog op PDD getest worden, verder alles op alles
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Netjes

Comment

Antonia 16 papegaaien is inderdaad erg veel

Maar een of twee zijn zeker welkom bij ons!

Ik ga mijn vogels testen voor pbfd, polyoma en chlamydia. Ik heb al een afspraak staan voor woensdag voor bloed aftappen en dan gaat ie naar Gendika. Ik zal verzamelmonster doen, want ongeacht de uitslag wordt de koppel niet uit elkaar gehaald.
            Saffron Juju || Loes (RIP)

Volg mij op instagram voor de laatste foto updates: lavieetlevin

Comment

Heel goed
              Zelf vind ik de PBFD en PDD het belangrijkst.
              PDD is erg in opkomst en daar ben ik het meest bang voor.
              Ik weet dat de test ervan een dure grap is, heb ze er bijna
              allemaal op getest maar ik hoop dat je het begrijpt ;-)

Zelf ga ik zowiezo niet op vakantie hoor

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X