Maandag 20 december a.s. heb ik weer een afspraak met Peter Bastiaansen voor Tommy zijn snavel. Ik moet natuurlijk met de trein en het moment dat je in de trein zit is het qua temperatuur geen probleem, maar naar het station lopen e.v. + plus evt wachten op de trein... met een open bench is dat denk ik niet goed?? zal ik een plaid o.i.d. om de bench heenslaan?? iemand nog tips? Ik weet wel...ze kunnen best wat hebben, maar... als ik terugga bij hem vandaan, dan is het maar de vraag of ik snel de trein heb, anders sta ik gerust 20 min op het station Prinsenbeek te wachten op een treintje.
X
-
Hey el!
Denk niet echt dat het een probleem is al zou ik wel een plaid meenemen. Met dit weer loop ik ook een blokje door het wijk met de vogels maar weet niet hoelang Tommy in de kou moet. En dan zou ik toch een plaid erover doen. Vooral als er een koude wind staat. Ik zou een sneetje maken waar de handvat doorkan en de rest bedekken klein kiertje voor frisse lucht en neem aan dat je in de trein even doekie omhoog doet kun je lekker kletsen met hem wel snel zijn snavel weer slijpen?? Kun je het niet bijhouden metvijlen? Of betonstokken en sloopmateriaal in de kooi? Iedergeval veel sucses met Tommy!! Krijgt ie een roesje hiervoor? Grtjs Shar
Comment