Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
Heel mooi, wat ik mij afvraag is of ze nooit op de takken en touw poepen. Ik zie op al die foto's hier nooit poep liggen. Staan jullie de hele dag met een doekje erbij?
Als ik alle takken schoon heb, is het maar 10 min. en er zit weer wat op. Het valt hier op de een of andere manier ook nooit op de grond, maar altijd op de takken, touwen of speelgoed.
Mooie boompjes Ellen! Ik wil ook nog steeds een javaboom, heb alleen geen idee waar ik 'm neer moet zetten haha. Die kleintjes zijn ideaal.
@Melice,
Dat touwspeelgoed word bij mij ook heel snel vies, ik heb ook bijna geen touw maar dat komt omdat een van m'n kippies er een keer in vast zat met z'n pootje en zich half had opgehangen, dus heb het liever niet of alleen onder toezicht ;p
Meeste speelgoed is acryl of plastic, als dat echt vies is doe ik het in de vaaswasser, na een half uurtje wassen is het weer zo goed als nieuw, daarna doe ik het in heet water afspoelen zodat er geen schoonmaakmiddelen meer op zitten. dat doe ik ook 1 keer per maand met de voer en waterbakken, vooral de metalen bakjes knappen daar erg van op.
Hier beland juist wel alle poep op de bank, de tafel, de vloer, de trap ( vraag me niet hoe haha ) ik vind het niet erg, haal er een doekje over en het is weg, heb helaas een moeder die er niet echt van gediend is ;p
Hier ook altijd overal poep. Soms loop ik ergens op de gang of iets kom ik wat tegen ff doekje erbij en klaaar is Cees. Wel Heb ik overal rollen toiletpapier staan en uiteraard voor de foto's beetje schoonmaken eerst hihu
Heel mooi, wat ik mij afvraag is of ze nooit op de takken en touw poepen. Ik zie op al die foto's hier nooit poep liggen. Staan jullie de hele dag met een doekje erbij?
Als ik alle takken schoon heb, is het maar 10 min. en er zit weer wat op. Het valt hier op de een of andere manier ook nooit op de grond, maar altijd op de takken, touwen of speelgoed.
ha ha.. da's een goeie. Tuurlijk rolt er hier ook overal en nergens poep, maar grappig genoeg is het nét waar ze met hun kontje richten. Als het daadwerkelijk op het touw rolt, en ik zie het, dan maak ik het wel gelijk schoon. Ik heb er een hekel aan, al die opgedroogde stront. LOL. Maar ze poepen vaak hier op eenzelfde vertrouwde plek.
Comment