Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tijdelijk (voor een jaar) opvang gezocht voor 2 ara's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdelijk (voor een jaar) opvang gezocht voor 2 ara's

met toestemming geplaatst:

---------------------------------------
    Van: natasja ,peter,charley,Charlotte
    Datum: 2011-01-19 15:27:02

Wou vragen of er iemand nog een goed te huis heeft voor mijn 2 ara,s.
    Liefst een onderdak voor een jaar voor mijn 2 ara,s de tijd ik weg bent.
    Maar een blijvend adres is bespreekbaar voor de ara,s als het maar mensen zijn die de liefde en aandacht krijgen die ze nodig hebben.
    Er zit namelijk de mogelijkheid in dat ik na het jaar nog langer moet blijven in China
    Ik moet hellaas voor mijn werk het land uit voor een jaar, en kan ze niet meenemen.
    Met pijn mijn hart moet ik dit doen en zijn echt mijn kinderen.
    Vandaar ik ze niet mee kan nemen en zou het liefst een onderdak willen geven voor een jaar.
    Alles is bespreekbaar maar zoek wel iemand die interesse heeft en er niet bang voor is.
    En de kooi zit erbij ze zijn heel lief en tam.
    Zijn echte gezelschap beesten.
    Het is een vrouwtje en een mannetje.
    Dus als er iemand wat weet hoor ik het graag , want het is voor de aankomende zomer dat ik vertrekt uit Nederland.

Gr.peter en natasja

Van: Ellen
    Datum: 2011-01-19 21:45:21
    RE:

HOi jeetje, wat rot zeg... ik hoop dat jullie een goed én tijdelijk adres kunnen vinden. zal ik het op een paar forums zetten, zoals de papegaaienclub enzo? of heb je dat liever niet? En wil je dat wel, kan ik er dan een email adres bij vermelden?

Ik hoor het wel!

Groetjes, Ellen

ja hoor dat is goed en bedankt voor het mee denken.
    de kaketoe is al onder gebracht bij mijn broer.
    en als je het op site,s wil zetten is het goed.
    loop ook al bij familie te vragen maar dat valt niet mee.
    het is wel natuurlijk een opgave 2 grote ara,s maar er is familie lid die erover nadenk denk en later op terug komt.
    maar mijn msn motor_yamaha_rossi@hotmail.com
    groetje peter en natasja
    Last edited by dijkkamp; 20-01-11, 15:57. Reden: niet ter zake doende links verwijderd.
    Ellen & her Parrots

Hoii,

Misschien wel handig om te vermelden ofdat de ara's getest zijn of niet, hoop dat ze een goed adresje vinden. Als ik de ruimte had en mijn vogels getest waren had ik er geen moeite mee, kan ik op die manier ervaring opdoen met de grote neven van Kees hier haha. Maar dat is niet zo dus ik kan niks anders doen dan meehopen op een goed tehuis.
    Succes met zoeken!
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
      Hoii,

Misschien wel handig om te vermelden ofdat de ara's getest zijn of niet, hoop dat ze een goed adresje vinden. Als ik de ruimte had en mijn vogels getest waren had ik er geen moeite mee, kan ik op die manier ervaring opdoen met de grote neven van Kees hier haha. Maar dat is niet zo dus ik kan niks anders doen dan meehopen op een goed tehuis.
      Succes met zoeken!
      als er vragen zijn, ook over het wel of niet getest zijn, graag bij deze mensen zelf nagaan. Dat weet ik allemaal niet... ik zoek ook niet zelf he?? LOL
      Ellen & her Parrots

Comment

Haha, ja da's waar.. Weet je wel om wat voor soort ara's het gaat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
          Haha, ja da's waar.. Weet je wel om wat voor soort ara's het gaat?
          ik weet iig dat ze beiden blauw gele ara's zijn.
          http://natas184.hyves.nl/album/39770...aien/SWiADbjh/
          Ellen & her Parrots

Comment

Mooie vogels hoor, die witkuif ook

Comment

Als je een mail stuurt naar hun hotmail, krijg je direct antwoord.

Toevallig wonen zij ook in Barendrecht, net als wij, en zijn we gisteren even gaan kijken.
              De kaketoe is al ondergebracht. (kicken beest trouwens, die was gisteren op visite)

Gaat om twee blgl ara's, een vrouwtje van 3 (getest en gesexst) en waarschijnlijk een mannetje (getest, niet gesexst) van ongeveer 5.
              Beide gekocht bij Dieca.
              Super lief, maar omdat ze zo jong zijn, wel wat druk. (in vergelijk met onze blgl van 10)
              Je kan er wel alles mee.

Wij zijn, vanwege de drukte van twee erbij, nog even aan het beraadslagen.

Comment

Onderstaande reactie stond bij de blogs van het forumlid jimv

Beste, ik wil dit wel doen. Heb ook de nodige kennis en ervaring, kan u even contact opnemen via mail. voor verdere afspraken. Ik zit namelijk niet zoveel op het forum. jimgeamer@hotmail.com

alvast bedankt
                Chester en Samba
                Yoda en Navy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arasevera Bekijk Berichten
                  Onderstaande reactie stond bij de blogs van het forumlid jimv

Beste, ik wil dit wel doen. Heb ook de nodige kennis en ervaring, kan u even contact opnemen via mail. voor verdere afspraken. Ik zit namelijk niet zoveel op het forum. jimgeamer@hotmail.com

alvast bedankt
                  Jim had mij al via een prive bericht benaderd en hij heeft inmiddels al een email gestuurd! dank!
                  Ellen & her Parrots

Comment

BELANGRIJK

Peter en Natasja gaan vrijwel zeker DEFINITIEF emigreren naar China

zie de WWW op hun Hyves

druk aan het voorbereiden om te emigreren naar china als alles mee zit vertrekken we in juli en gaan wij voorgoed in china wonen ons huis staat te koop of te huur wij verkopen ook onze auto een opel corsa een automaat van 2 jaar oud en een snorfiets die 60 km gaat, nieuwe fietsen, tv's dus als iemand intresse heeft laat het ons weten en het aller belangrijkste met pijn in ons hart zoeken wij een goed tehuis voor de papegaaien 2 ara's en een grijze roodstaart wij kunnen ze helaas niet meenemen de kaketoe is al geplaatst bij mijn broer en dat gaat gelukkig heel goed @ thuis

bij vragen kunnen jullie het beste echt direct Peter en Natasja zelf emailen op

motor_yamaha_rossi@hotmail.com

thanx!
                    Ellen & her Parrots

Comment

Ik krijg net dit berichtje

hoi,
                      lees net je krabbel en wil even zeggen dat we alle papegaaien hebben kunnen plaatsen.
                      ze gaan allemaal naar bekenden van ons en wij laten ook een contract opstellen dat hebben wij ook met mijn broer gedaan.
                      ze mogen de papegaaien ook absoluut niet wegdoen zonder onze toestemming.
                      gelukkig gaan ze allemaal naar mensen met ongeveer net zo'n woning als wat wij nu hebben.
                      en ze hebben ook ervaring met papegaaien.
                      voor dat we weggaan uit nederland gaan ze ook af en toe logeren bij die mensen zodat ze ook echt weten of ze het willen en dat de papegaaien het aan kunnen.
                      groetjes peter en natas
                      Ellen & her Parrots

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                      X