Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke gaai past bij mij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Je hebt ook nog niet echt verdiept in jardines zijn net mini ara's die van mij dan is echt een grappig clowntje. Ook heb ik een grijsje is veeel rustiger maar ook grappig zeker niet saai hangt ook onderste boven der speelgoed van kant te maken je mag eens komen kijken
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

mini draakjes zijn het :P
      Groetjes Yeala, Noah, Croky

sigpic

Comment

ik heb een blauwgele ara en een edel en ik woon in een gewone buurt met rijtjeshuizen, je mag ook wel eens komen kijken..alleen mijn gaaien zijn wel huiskamervogels, geen voliervogels.

sigpic

Comment

@ Showtime Zien er inderdaad erg leuk uit, net ook ff op internet opgesnort en ook het karakter spreekt me enorm aan.
          Zijn deze gaaitjes kwa grootte te vergelijken met bijvoorbeeld de Edel of de Grijze of zijn ze tog wel een stuk kleiner?

@ Noah Wat bedoel je met kleine draakjes?
          Bedoel je dan kwa uiterlijk of kwa karakter?

Beide hartelijk dank voor jullie gastvrijheid maar ik ga me eerst nog wat verder hierin verdiepen superbedankt ook voor jullie tips!!!

Jeroen

Comment

haha was een geintje.. ik ken ze niet kwa karakter, maar ze zien er lief en ondeugend uit

sigpic

Comment

Ik vertel noah altijd dat mijn jardine een draakje kan zijn dus vandaar

Ik heb in het begin erg moeite met hem gehad, hij heeft steeds heel erg gegild nou was dit natuurlijk mijn eigen schuld was gemanipuleer en ik liet het toe.
              Het is een best klein vogeltje maar met zon groot karakter en dat maakt hem erg leuk.
              Hij is stukkie kleiner dan de grijze maardat valt echt niet op. Maar hij is wel druk dus altijd bezig met iets en dat zorgt weer voor grappige momenten. Hij rent en jumpt altijd over de bank om bij mensen te kunnen komen. Hij vind het leuk om de grijze te plagen door in de weg te gaan zitten. het is inmiddels ech een stoere kerel aan het worden en zo lief..

Als je ze in je voliere zou houden zou ik echt updates willen hoe dat gaat lijkt me super om te zien. Grijsjes zijn rustig maar echt zo lief voor hun verzorger is ook niet een slecht idee vooral als ze wat geluidjes en woordjes maken zorgt dat voor extra sfeer.

Ik hoor het wel als je in de buurt bent
              Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
              sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

thanks

dus ara's passen niet in een woonwijk, wel dan op het platten land. maar er zijn ook mensen die ara's in een flat houden kan dat

Comment

dacht ik ook

heey dat dacht ik ook. maar hoe weet je dat een ara jong is. ik ging een dierenwinkel in en vroeg is die ara jong de verkoper zei ja. maar hij leek wel heel erg groot. toen keek ik naar het oog dat was groen-geel-blauwachtig toen dacht ik van die is niet jong. dat is toch zo. het oog moest toch bruin of zo zijn. maar de verkoper blijf zeggen het was een jonkie. heb ik gelijk of ongelijk.

trouwens het was een blauw-gele ara

of was ik

hoor van jullie
                  He ik probeer alleen maar te helpen en advies te geven. Maar ik weet ook niet echt alles

Comment

@Jass, passen of kunnen is iets heel anders, een ara kan best in een flat, maar hou er wel rekening mee dat je geklaag kan krijgen van de buren, wat ook meer dan logisch is, dus ja het kan, maar is het verstandig? Natuurlijk verschilt het ook per vogel, de ene schreeuwt meer dan de ander, maar ga je dat risico nemen? En als hij gaat schreeuwen en je krijgt klachten? Ga je dan verhuizen? Of wordt het de zoveelste ara die op marktplaats staat? En als je het aan mij vraagt is een gewone woonwijk heel wat anders dan in een flat, waar je onder, boven en zijburen hebt.
                    @Pita11, je kunt jonge vogels inderdaad herkennen aan de donkere ogen, maar dat verdwijnt natuurlijk ook weer, en ja, wat is jong, een ara van 2 of 3 vindt ik jong, misschien kun je een foto ervan maken.
                    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

ja oke

@ Robin oke zal ik doen. ff kijken wanneer ik weer in Brabant ben.

@ Jass ik zou het niet wagen een ara te nemen heb gelezen dat je problemen hebt met je valkje. verder als je in een flatje woont kan je eruit worden geschopt, door klachten
                      He ik probeer alleen maar te helpen en advies te geven. Maar ik weet ook niet echt alles

Comment

ik zou het niet doen

ik zou geen papegaai nemen als je in een appartement woont. omdat de buren kunnen klagen en naar de beheerder gaan om je er uit te laten schoppen. mijn advies gewoon niet doen Jass

Comment

heey ik woon in een vrijstaand huis en de buren hebben van die hele grote honden die blaffen dus soms hebben we daar last van, maar we klagen niet. nou droom ik van een blauw-gele ara ( ze zijn gewoon prachtig). maar kan ik een ara nemen. of hebben de buren dan overlast.
                          verder:
                          - hoeveel aandacht heeft een ara nodig
                          - pas ik bij een
                          want ik zoek een:
                          -lieve
                          - best wel drukke ara ( met veel energie)
                          - en velgekleurd
                          - slim
                          - moet kunnen praten
                          - en moet sociaal zijn

- kan een ara een in vrijstaand huis wonen

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                          X