Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe een papegaai laten wennen aan kleinkind?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • hoe een papegaai laten wennen aan kleinkind?

    Hallo allemaal

    Sinds 2 weken zijn wij trotse opa en oma geworden van een flinke kleinzoon.
    Wie heeft er ervaring met papegaaien en kleine kinderen.
    Onze chicco een oude grijze van 38 jaar is opgegroeid met kleine kinderen,maar onze grote geelkuifkaketoe van 13jaar en de 2 amazones van 3 en 2 jaar niet.
    graag tips!!!!!!!!

  • #2
    Hallo Opa en Oma,

    Ik zou zo niet weten,maar wilde wel even gebruiken maken van de gelegenheid om jullie te feliciteren met de kleinzoon.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

    Comment


    • #3
      Hallo

      Met een kaketoe is het altijd uitkijken met kleine kinderen. Zijn onvoorspelbaar is mijn mening. Nog wat anders is het feit dat je wel een beetje uit moet kijken voor de stof. Kleine kinderen kunnen gezien de beperkte longinhoud hier last van hebben dus een ionisator of luchtreiniger is dan geen overbodige luxe.

      En ook van harte gefeliciteerd met jullie kleinkind.

      Henk
      www.mijnkaketoes.nl

      Comment


      • #4
        Bedankt voor jullie wensen

        Wij zijn sowiezo uiterst voorzichtig met al onze huisdieren en onze kleinzoon,het blijven immers altijd nog dieren,hoe lief en hoe tam ze ook zijn.
        Ook hebben wij al jaren een ionisator van clean air in de woonkamer want 4 papegaaien maken heel wat stof.
        Vandaag hebben onze gaaitjes van dichtbij het kleintje mogen bewonderen,de 2 amazones keken vanaf hun speelstandaard geinterreseerd toe maar bleven netjes zitten.
        De grijze keek eens rustig rond en onze kaketoe kwam eens rustig kijken maar bleef mooi op haar stoel zitten.

        Wel gaan we in de toekomst de hoek waar de gaaitjes staan wel afschermen met een hek zodat het kleintje later niet ongemerkt bij de kooien kan komen.

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X