Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tot welke leeftijd koppelen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot welke leeftijd koppelen?

    Haii,

    Ben eigenlijk even nieuwschierig he, tot welke leeftijd kun je een edel popje nou eigenlijk koppelen? En hoe gaat dat precies in z'n werk? Want er moet wel iets van een klik zijn tussen de twee lijkt me? Net als bij mensen kun je niet iedereen aardig vinden natuurlijk.

    Ze is wel gewend om op bezoek te gaan of te krijgen van andere papegaaien en dieren, maar niet echt om er samen mee te leven.

    Ze is bij 't vorige baasje weg omdat ze het daar niet zo goed kon vinden met 't grijsje wat ze hebben (daar gaat het nu trouwens ongelofelijk goed mee gelukkig logisch ook als je 't niet met elkaar kunt vinden ) met 't grijsje van mn ouders lijkt ze geen problemen te hebben, en hij/zij ook niet met haar maar dan moet ik er ook bij zeggen dat ze niet echt dicht bij elkaar in de buurt zijn geweest omdat ik een beetje voorzichtig wilde zijn.

    Dat ze het niet kon vinden met dat ene grijsje wil dat nou zeggen dat ze het met geen een vogel kan vinden? Ik hoop het niet?

    groetjes Chantal

  • #2
    Heeft echt niemand hier een antwoord op?

    Koppelen hoeft natuurlijk niet perse, want ik wil niet kweken. Maar ik wil in de toekomst graag een vriend(innet)je voor Chloƫ

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse

    Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

    Working...
    X