Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

papegaaienverzekering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • papegaaienverzekering

    Gisteren is de eerste papegaaienverzekering de lucht in gegaan. De eerste polis heeft mijn Coco verdient, die een jaar gratis wordt gegeven.

    2 jaar ben ik er mee bezig geweest met de directeur en eindelijk is hij er.

    www.petplan.nl, daar kan je alles vinden en ik sta open voor vragen

  • #2
    Bre

    Van harte gefeliciteerd met je succes.
    Twee jaar inspanning is dus beloond.
    Wellicht hebben veel papegaaieneigenaars wat aan deze verzekering

    Henk
    www.mijnkaketoes.nl

    Comment


    • #3
      hij is echt niet duur en de moeite waard. Want daar was ik papegaaieneigenaar tuurlijk op alert. 1 tje gratis is leuk, maar ik heb meer gaaien

      Comment


      • #4
        Wat goed zeg! Zeker de moeite waard.
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

        Comment


        • #5
          ik zou zeggen; zegt het voort , zegt het voort

          Comment


          • #6
            Hallo, heel leuk allemaal maar waar vind ik de exacte polissen en voorwaarden.
            Dus de prijzen en wat je kan declareren.. Kun je bv alles declareren dus ziektes testen etc, algemene check ups? Wil graag weten wat je nou betaalt en wat je ervoor krijgt anders is het mischien voordeliger om zelf te sparen?

            Ik kon het op de site iedergeval niet vinden..
            Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
            sigpic

            http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

            Comment


            • #7
              www.petplan.nl, dan staat er links een papegaai, daar druk je op nieuw.

              Dan drukken op zorgpakketten. Voor gaaien ; 7.95 per maand. Mits getest en gezondheidskeuring.
              Tja; dat is de ham vraag; sparen en verzekeren. Nu zie regelmatig , dat er een ongelukje gebeurt en de vogel, direct naar eeb VA moet en dan loopt het snel in de papieren.

              Dus wat is wijsheid?
              Ik was persoonlijk, jaren iets kwijt voor mijn vogel en opeens binnen 3 maanden 1600 euri

              Comment


              • #8
                Dus het testen van je vogel en verdere behandelingen daarvoor worden niet vergoed?
                http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

                Comment


                • #9
                  Vind het wel interesant, alles even goed doorlezen en benieuwd naar jullie reacties erop.

                  Comment


                  • #10
                    tja mijn vogels zijn getest, zodra ze in stap hier in huis zetten.
                    En een gezondheidsverklaring; dat moet ook bij honden en katten en 30 dagen wachttijd ook.

                    Comment


                    • #11
                      Ik kan het niet vinden haha, ja ik zie rechts in mijn beeld wel papegaaien klik ik erop krijg ik over een info avond meer kan ik (nog) niet vinden.
                      Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
                      sigpic

                      http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

                      Comment


                      • #12
                        Hallo,


                        http://www.petplan.nl/papegaai/papeg...en_risico.html

                        Hier heb je iets aan maar duidlelijke polisvoorwaarden heb ik ook nog niet kunnen vinden.

                        Op zich lijkt het best wat maar voor mezelf vind ik nog wel veel onduidelijk.

                        " In het Basis Pakket worden vrijwel alle noodzakelijke kosten vergoed als uw papegaai ziek
                        wordt. "


                        vrijwel alle dus niet alles maar wat niet dan?

                        "
                        Premies op basis van 5-jaars contract en een eigen bijdrage van € 35,- per ingediend declaratieformulier "

                        En dan 5 jaar lang zelfde premie ?
                        Moet elk bezoek of behandeling gedeclareerd worden of per ziekte geval?

                        En welke uitsluitingen zijn er?

                        Op zich is 90 euro premie op jaarbasis wel redelijk maar er zijn naar mij idee nog wel veel onduidelijkheden.

                        ik weet niet alles maar doe mijn best

                        Comment


                        • #13
                          als er kleine nota's zijn ff opsparen totaaan bijna een jaar en dat tegelijk indienen, betaal je maar 1x de kosten.
                          Ype 5 jaar lang dezelde premie, en ik weet voor honden en katten, telt die gewoon stilzwijgende door.

                          UItsluitingen; wanneer niet getest, die ziektes worden de behandeling niet vergoed.

                          Voedingssupplementen; bv vit A , die worden nog wel eens gegeven, die worden niet vergoed.

                          Voor de rest allemaal wel

                          Comment


                          • #14
                            Even het verzekeringstopic weer omhoog halen hoor.. ben me namelijk ook aan het inlezen in de zorgverzekering voor papegaaien en vroeg me iets af.

                            Er staat als voorwaarde dat huisdieren gechipt moeten zijn bij de eerste declaratie. Geldt dit ook voor papegaaien, aangezien die ook een ringnummer hebben waarmee ze geïdentificeerd kunnen worden?

                            Comment


                            • #15
                              nee, als ze een ringnummer hebben, dan is het ook goed.

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse

                              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                              Working...
                              X