Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelfgemaakte klimboom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zelfgemaakte klimboom

Ik heb er nog geen 30 euro voor uitgegeven en heb hem ook nog eens naar mijn eigen smaak kunnen vormgeven! Het is echt een aanrader, een doe-het-zelf-klimboom. En ik ben totaal geen klusser.... maar het is me wel gelukt! (Met een beeetje hulp van vriendlief.. )

Voor degenen die het leuk vinden, ik hou een papegaaienblog bij en heb over deze boom ook een stukje geschreven, met o.a. welke materialen ik heb gebruikt. >> http://ikenmijnpapegaai.blogspot.com/

Last edited by Rico2009; 16-05-11, 16:09.

Ik vind hem prachtig geworden!

Comment

Ziet er super uit!! Leuk gedacht!

Ik wil ook een soort van klimboom maken, maar dan voor in de kooi. In je blog staat het volgende:

Still to do:
      - Takken samenvoegen tot één boom

Nu ben ik erg benieuwd hoe je dit precies gedaan hebt. Kun je dat misschien uitleggen?

Groetjes!!
      Diago

Comment

Hey,

Dank je wel!
        Uiteindelijk heb ik besloten om de twee takken niet samen te voegen, en gewoon de grootste tak te gebruiken. Alleen het horizontale takje aan de rechterkant heb ik er apart op gespijkerd, zodat hij een goed plekje heeft om op te zitten.

Groetjes!

Comment

Dat is een snelle reactie

Gewoon een spijker dwars door de horizontale tak en dan precies middenin de verticale tak?

Ik heb laatst ook wat taken uit de fruitboom van mijn ouders geknipt. Deze zijn alleen wat dunner, dus een spijker erin slaan zal wat lastiger worden. Misschien toch eens wat grotere taken zoeken...

Thanks voor je reactie iig!
          Diago

Comment

Ja precies, gewoon de spijker van bovenaf erin slaan..
            Heb de takken gewoon uit het bos gehaald, er was toevallig heel veel gesnoeid, dus hout lag voor het oprapen! Beukenhout is geschikt voor gaaitjes.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X