Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe oud is jullie papegaai

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe oud is jullie papegaai

Heel vaak hoor je mensen zeggen dat papegaaien wel 80 jaar kunnen worden, maar toch kom je maar zelden oude papegaaien tegen. Dus om eens te kijken hoe oud de papegaaien hier gemiddeld zijn een leuke poll
    30
    0 tot 5 jaar
    53,33%
    16
    5 tot 10 jaar
    20,00%
    6
    10 tot 15 jaar
    6,67%
    2
    15 tot 20 jaar
    0,00%
    0
    20 tot 30 jaar
    3,33%
    1
    30 tot 40 jaar
    3,33%
    1
    40 tot 50 jaar
    6,67%
    2
    50 tot 60 jaar
    0,00%
    0
    60 tot 70 jaar
    3,33%
    1
    70 tot 80 jaar
    3,33%
    1
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Hmm, ik moet de eerste 2 kiezen,
    Mijn edel is 6 jaar, muisparkiet 1 is 4 jaar, muisparkiet 2 is een jaar of 5.
    De 2 ara's zijn allebei bijna 1 jaar oud, van de parkietjes moet ik even heel hard nadenken..
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Mijn Venezuela Amazone Koko is ongeveer 40jaar. Ik heb hem 32 jaar en de vorige eigenaar had hem 7 jaar. Hij is gevangen in de boes boes dus ik neem aan dat hij al uit het ei was.
      Ik heb hem tam gekregen maar hij blijft altijd op zijn hoede. Ik hoop niet dat hij 80 wordt want dan overleefd hij mij en ik zou niemand weten wie voor hem zou willen/kunnen zorgen.
      Maar ik heb gelezen dat Amazone papegaaien zo'n 60 jaar kunnen worden. Lijkt mij ook een beter idee haha. In ieder geval vreet hij alles, patat met mayo (als ik zonder geef blijft hij net zo lang mekkeren en gooien met zijn patatje tot het naar zijn zin is.) en vreet verder alles wat wij ook eten. Hij kijkt het van je bord af.
      Dus 80 wordt hij niet maar heeft zeker dan een goed lekker leven gehad.
      Koko en Duckie

Comment

Zo meer dan 80 keer gelezen maar 10 mensen gestemd kom op mensen allemaal even mee stemmen !!!!!!!!!!
        Chester en Samba
        Yoda en Navy

Comment

@ Duckie... geweldig dat je Amazone patat met mayo eet...ik ken het mijn gaaitjes zijn gek op patat met pindasaus.

Nou mij Ara is schat ik 5 jaar, niet geringd, maar de vorige eigenaar vertelde dat ze hem met een jaar hebben gekocht en dat ze hem 4 jaar hebben gehad...oh dat is ie 6 want we hebben hen nu een jaar. . En dan heb ik nog een dubbele geelhoofd Amazone en die is geschat op een jaar of 28, is gevangen in de busch busch. Is bij de vorige eigenaar door zoonlief wegehaald omdat het beestje werd mishandeld.
          We hebben Lorre nu een week of 5 en het gaat me de dag beter. Is echt een heel lief vogeltje.

We hebben hiervoor een grijze roodstaart gehad (Klorusen )die is zeker 70 geworden en was mijn lieveling...op de nacht waarop hij stierf ben ik snachts wakker geworden en is hij in mij handen doodgegaan.. ik heb nog nooit zo gehuild.
          Ook hebben we nog een andere geelhoofd Amazone gehad en die is ook een jaar of 65 geworden. Lorike was haar naam.

Skippy en Lorre gaan ons overleven, maar ik zorg dat ze een goed onderkomen krijgen.
          Ik maak gewoon een testament waar ik mijn gaaitjes in noem.
          groetjes van Skippy en Lorre

Marjon

Comment

IHoi Skip,

Onze gaaitjes hebben wel wat gemeen. Het patat, de bush bush, niet geringd, testament, mishandeld.
            Ben blij dat hij nu bij jou zit. Ook ik ken het gevoel als je vogeltje bij je inslaapt. Koester ze maar lekker zolang het kan.
            Last edited by duckie; 22-05-11, 18:28.
            Koko en Duckie

Comment

Hoi Hoi .

ja Erika ik heb ook gestemd , ben ik dan echt degene met de oudste kip ???

kom wel even allemaal op de pol klikken hoe oud jullie Gaaitjes zijn

we zijn benieuwd !!!

Sjac is 71 (bijna 72) Stimpy is 8, Chica is 5, Rambo ook bijna 5 en Bowie 10 jaar
              Last edited by Jans52; 22-05-11, 21:31.
              Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
              Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

Comment

koppel

mijn koppel is 12 jaar en ook de laaste 9jaar elk jaar een nest van vier
                sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X