Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuw!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bedankt voor uw uitgebreide antwoord! Nogmaals dat stel ik op prijs, zeker als dit met goede argumenten komt!

    We trekken dan een andere conclusie met de grote van het risico. Ik heb gehoord dat naar schatting 2 % van de vogels in Nederland besmet is met een van de vier ziektes. In de huiskamer is dit percentage nog lager. Het is natuurlijk 'feest' in de zin van zeer ernstig als er een besmetting plaats vindt, maar de door uw geciteerde vogelarts stelt hier wel voorwaarden aan, namelijk vieze schoenen of handen. Dit is voor personeel van een serieuze winkel wel waarneembaar en weet vaak voor het binnen treden van de ruimte of de klant meerdere vogels heeft en hoe het daar mee gesteld is.

    Er zijn inderdaad veel positieve ervaringen over Hareco dier en vriend. Net zoals ik veel positieve ervaringen lees over Lorre en Co. Laten we hier heel blij mee zijn! We weten beide van andere winkels waar ze er bewust een rommeltje van maken en waar haast gesproken kan worden van misdadige praktijken.

    De vogelarts die ik heb om inlichtingen had gevraagd is Peter Bastiaansen. Ik hoop van harte dat ik hem op de juiste wijze heb geciteerd!

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse

    Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

    Working...
    X