Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winkel in NB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Winkel in NB

    Hallo,

    Wij zijn nieuw hier en hebben sinds kort een jonge grijze roodstaart.

    We wonen tussen Roosendaal en Breda, heeft iemand suggesties waar we onze "papegaaien
    spullen" het beste kunnen halen?

    Groetjes

  • #2
    voor jullie dichtbij is dieca denk ik

    ook kun je online bestellen bij www.lorreco.nl

    Comment


    • #3
      Dank je Henk,

      Dieca is helemaal aan de andere kant van Brabant, ik zoek eigenlijk iets dichterbij.

      Wij zijn nog een beetje van het ouderwetse, dat online bestellen is niet helemaal ons ding.

      Groeten

      Comment


      • #4
        Ik woon in Roosendaal en rij zelf 1x per maand naar Vlaardingen naar Cor's papegaaien.
        Hier in de buurt ben ik ook al op zoek geweest,maar heb ik niet veel kunnen vinden.

        Gr.Arie

        Comment


        • #5
          Bij Cor hebben we onze gevederde vriend gehaald. Fijne mensen daar en zeker het, regelmatig,
          teruggaan waard. Alleen was ik eigenlijk een plekje aan het zoeken waar "je even gauw" naar toe
          kunt gaan in ons geval.

          Comment


          • #6
            Misschien bij Zagers in St Willebrord.
            Hier hebben ze ook heel veel voor vogels en wat er niet is kan misschien wel besteld worden.

            Comment


            • #7
              Of... Animal world, Molenstraat 131, Oudenbosch
              Koko en Duckie

              Comment


              • #8
                Animal World kennen we idd, ze hebben veel maar voor de papegaaien valt het een klein beetje tegen. Zagers hadden we niet aan gedacht, we zullen er eens langs rijden. In Udenhout zit ook iets heb ik begrepen, zal er eens langs rijden als ik in Tilburg moet zijn.

                Dank je iedereen, suggesties blijven welkom.

                Comment


                • #9
                  hoi hoi,

                  Ook wij wonen in Roosendaal! Zelf bestel ik zelf heel veel online via happybird.nl ik vind hun best goedkoop en er is heel veel keus plus een goede service! Dat vind ik overigens ook van parrotshopnederland.nl. Ik heb daar een slijtstok besteld die tot drie keer toe gebroken was aangekomen! Ze zijn hem daarna zelf komen brengen! Prima service. Verder heb je niet op al te ver rijden 4 animals waar je ook vast wel wat speelgoed kan kopen alleen ben ik zelf niet zo een fan van 4 animals.. Ben er overigens nog nooit geweest hoor.. Je kan een keer bij Dieca gaan kijken natuurlijk maar dat is wel een eindje rijden. En in Sliedrecht heb je er ook nog een zitten, Hareco ofzo? En verder valt het hier een beetje tegen in de buurt. Vandaar dat ik veel bij happybird bestel.

                  Suc6!

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse

                  Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                  Working...
                  X