Vandaag met vriendin Barbara naar Viviana, Prinsenbeek, gegaan om haar as op te halen. Wat een mooie locatie, pand, tuin etc.
We zijn uiterst vriendelijk ontvangen en kregen eerst koffie. Toen ging die vrouw Mickey's halen voor me, het zat inderdaad in zo'n bamboe buisje waar haar naam op staat.
Zoals ik al aangaf wilde ik een urn, iets in de vorm van een hartje. Ik heb gelukkig daar iets gevonden, want ik wilde het allemaal 't liefst zsm afsluiten. Het is bruin/donkerrood van keramiek waar een theelichtje in kan!
Ze hebben aldaar haar as erin gedaan.
Daarna nog even met Bar naar Ikea gegaan. Heb een fotolijstje gekocht en ga binnenkort een bijzet tafeltje kopen. Nu heb ik tijdelijk een heel oud (wit) nachtkasje neergezet, op de plaats waar haar kooi stond. Dat is en BLIJFT haar plekje.
Van Barbara kreeg ik nog een balletje van soort plexiglas en daarin heb ik de paar veertjes en haar ringetje ingedaan:
Een Amerikaanse Facebook vriendin heeft (in twee dagen!!) een schilderijtje gemaakt, die krijg ik nog opgestuurd.
Ze is zo onverwacht van me weggegaan... ik kan het nog steeds niet bevatten en ik vrees dat ik nog een tijd enorm verdrietig zal zijn.......
Gone to the Rainbow Bridge
Hey baby girl, so sweet and so dear,
We thought you’d be with us year after year.
An unforeseen happening snatched you away,
Yet here in our hearts you will always stay.
We loved you so much, our dear little bird,
Now tears fill our eyes, and we have pain in our heart,
With sadness and grief, they’re so heavy it seems,
As visions of you fill our thoughts and our dreams.
The great Rainbow Bridge seems so far away,
Yet it took but an instant, and it’s there that you lay.
A new day is dawning as I look to the sky,
And then with excitement you have started to fly.
‘Up up’ and away so many birdies to greet,
Lined there upon Heaven’s most glorious street.
Don’t worry Mama, my Mama, so dear,
I have arrived.......I am now safely here!
No more suffering or pain, I’m free as a bird,
Isn’t this true, and what you have heard?
When it's your time to join me, here I will wait,
We’ll be together again, I'll greet you at the gate.
I'll always love you, Mama, My Mama So Dear!
We zijn uiterst vriendelijk ontvangen en kregen eerst koffie. Toen ging die vrouw Mickey's halen voor me, het zat inderdaad in zo'n bamboe buisje waar haar naam op staat.
Zoals ik al aangaf wilde ik een urn, iets in de vorm van een hartje. Ik heb gelukkig daar iets gevonden, want ik wilde het allemaal 't liefst zsm afsluiten. Het is bruin/donkerrood van keramiek waar een theelichtje in kan!
Ze hebben aldaar haar as erin gedaan.
Daarna nog even met Bar naar Ikea gegaan. Heb een fotolijstje gekocht en ga binnenkort een bijzet tafeltje kopen. Nu heb ik tijdelijk een heel oud (wit) nachtkasje neergezet, op de plaats waar haar kooi stond. Dat is en BLIJFT haar plekje.
Van Barbara kreeg ik nog een balletje van soort plexiglas en daarin heb ik de paar veertjes en haar ringetje ingedaan:
Een Amerikaanse Facebook vriendin heeft (in twee dagen!!) een schilderijtje gemaakt, die krijg ik nog opgestuurd.
Ze is zo onverwacht van me weggegaan... ik kan het nog steeds niet bevatten en ik vrees dat ik nog een tijd enorm verdrietig zal zijn.......
Gone to the Rainbow Bridge
Hey baby girl, so sweet and so dear,
We thought you’d be with us year after year.
An unforeseen happening snatched you away,
Yet here in our hearts you will always stay.
We loved you so much, our dear little bird,
Now tears fill our eyes, and we have pain in our heart,
With sadness and grief, they’re so heavy it seems,
As visions of you fill our thoughts and our dreams.
The great Rainbow Bridge seems so far away,
Yet it took but an instant, and it’s there that you lay.
A new day is dawning as I look to the sky,
And then with excitement you have started to fly.
‘Up up’ and away so many birdies to greet,
Lined there upon Heaven’s most glorious street.
Don’t worry Mama, my Mama, so dear,
I have arrived.......I am now safely here!
No more suffering or pain, I’m free as a bird,
Isn’t this true, and what you have heard?
When it's your time to join me, here I will wait,
We’ll be together again, I'll greet you at the gate.
I'll always love you, Mama, My Mama So Dear!
Comment