Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
Ads boven in topics
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oproep medewerking aan onderzoek om ziekte van Cushing bij papegaaien vast te stellen
Dank jullie wel! Vandaag stond er nog een andere op mijn facebook
Mickey is at the rainbow bridge met zoveel gevederde vriendjes... mooi toch!! Ze kan nu heerlijk genieten, zonder ooit nog ziek te worden.
Marcel, het is ook nog niet zo lang geleden. Ze is 5 januari jl. gestorven. Ik mis haar nog iedere dag..
Oh , wat mooi... Ontroerend... Gecondoleerd met Mickey. Ik weet hoe ontzettend veel pijn en verdriet dit doet. Ik ben 23 januari mijn lieve fonsje verloren. Ik mis hem ook nog elke dag.. Ik hoop dat mijn fonsje ook daar is bij de regenboogbrug. Heel veel sterkte nog ! Lieve Mickey. Rust zacht .....
Oh , wat mooi... Ontroerend... Gecondoleerd met Mickey. Ik weet hoe ontzettend veel pijn en verdriet dit doet. Ik ben 23 januari mijn lieve fonsje verloren. Ik mis hem ook nog elke dag.. Ik hoop dat mijn fonsje ook daar is bij de regenboogbrug. Heel veel sterkte nog ! Lieve Mickey. Rust zacht .....
Dank je wel! En jij ook nog enorm veel sterkte toegewenst... Ik weet zeker dat Mickey en Fonsje elkaar inmiddels hebben gevonden en dikke maatjes zijn geworden.
ik heb in een paar weken tijd weer een paar prachtige dingen gehad voor het overlijden van mickey. Zo ongelofelijk!
Vandaag open ik facebook. Had iemand een filmpje gemaakt met muziek met een zelfgemaakt gedicht speciaal voor mij en Mickey (sorry.. het is in het Engels)
heb net weer mijn ogen uit mijn kop gejankt...
Echt prachtig! Werkelijk prachtig!! Ik heb ook mijn ogen uit mijn kop gejankt maar zo mooi! Wat een lieve vriend of vriendin die dit voor jou gemaakt heeft! Iemand die echt beseft hoeveel je van je lieverd gehouden hebt!
ook ik heb het niet droog kunnen houden, sterker nog de tranen lopen nu nog langs mijn wangen, wat een pracht van een gedicht en wat een mooi gebaar, iemand die ervoor gaat zitten en alles zou precies verwoordt ..koesteren....ben er stil van.
Comment