Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er een slaaphut voor zijn papegaai?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft er een slaaphut voor zijn papegaai?

Ik kocht een slaaphut voor kibo omdat ik heb gelezen dat sommige vogels dit leuk vinden. Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar jullie ervaring hiermee? Ik kocht deze slaaphut havenhut1.jpg

slaaphut

Hallo Patsy,

Nee mijn groene vriend heeft zoiets niet, ik denk ook niet dat ik hem er in krijg, volgens mij is hij ook te oud voor heel andere dingen maar ik weet dat ze behoefte hebben om in iets weg te kruipen zoals een doos of achter de boeken in een kast.
    Lijkt me wel dat ze zich wel veilig voelen 's nachts en ... lekker warm. Mij benieuwe.
    Koko en Duckie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
      Hallo Patsy,

Nee mijn groene vriend heeft zoiets niet, ik denk ook niet dat ik hem er in krijg, volgens mij is hij ook te oud voor heel andere dingen maar ik weet dat ze behoefte hebben om in iets weg te kruipen zoals een doos of achter de boeken in een kast.
      Lijkt me wel dat ze zich wel veilig voelen 's nachts en ... lekker warm. Mij benieuwe.
      Hoe oud is jouw groene vriend Duckie? Ik heb nog een poging gedaan kibo zijn ring te ontcijferen en denk dat hij van 2002 is... Tot nu is ij nog niet in de hut gegaan maar hij zit wel al op de stok naast de hut

Comment

slaaphut

Koko is ouder dan 40 jaar en vindt alles best maar wil geen veranderingen in zijn kooi en bij zijn speelplek.
        Hij verstopt gewoon dingen ergens, als hij er maar vanaf is.
        Koko heeft geen ring, hij komt nog uit het wild.
        Misschien weet iemand op het forum hoe je het ringetje kan ontcijferen over zijn leeftijd.
        Laat de slaaphut maar hangen hoor, zijn nieuwsgierigheid overwint en dan zal je wel zien of hij erin gaat slapen of er gewoon in gaat spelen. Questie van tijd, kan wel even duren.
        Koko en Duckie

Comment

hoi,hier gaan de doeken over de kooien,dus een grote slaaphut.....hahahaha..........groeten mirjam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
            Koko is ouder dan 40 jaar en vindt alles best maar wil geen veranderingen in zijn kooi en bij zijn speelplek.
            Hij verstopt gewoon dingen ergens, als hij er maar vanaf is.
            Koko heeft geen ring, hij komt nog uit het wild.
            Misschien weet iemand op het forum hoe je het ringetje kan ontcijferen over zijn leeftijd.
            Laat de slaaphut maar hangen hoor, zijn nieuwsgierigheid overwint en dan zal je wel zien of hij erin gaat slapen of er gewoon in gaat spelen. Questie van tijd, kan wel even duren.
            Oei dat is idd wel een rakker op leeftijd. Ik kan verstaan dat hij het dan niet meer zo ziet zitten. Wel ik was hier in Gent naar een winkel gegaan (een echt paradijs vol papegaaienspullen) en die heer in de winkel liet me weten dat ik moest kijken naar de laatste 2 nummers op zijn ring en dat is denk ik 02. Is Koko de vogel op je Avater? Want dan ziet hij er wel geweldig goed uit voor een oud mannetje :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mirjam lamberts Bekijk Berichten
              hoi,hier gaan de doeken over de kooien,dus een grote slaaphut.....hahahaha..........groeten mirjam
              Als ik mijn hoes heb dan gaat die er ook over maar heb dit gekocht zodat hij ook overdag een dutje zou kunnen doen of zich verstoppen als hij daar behoefte aan heeft. Vandaag is hij er een paar keer in gaan bijten maar heeft er nog steeds niet in gezeten :-)

Comment

Vandaag was ik effe naar de papegaaienwinkel gegaan en had een nieuw speeltje meegenomen voor Kibo. (Een fel gekleurd houten laddertje om in de kooi te hangen met wilgen treden...). Ik had de ladder ganse dag op de tafel gelegd en daarstraks als hij uit de kooi was laddertje er in. Hij kruip daarstraks in zijn kooi... Schrikt van het nieuwe speeltje... EN voila hij zal in zijn hut. Blijkbaar heeft hij de hut na juist 1 week in zijn hart gesloten

DSC01176.jpgDSC01178.jpgDSC01181.jpgDSC01182.jpg

Comment

Wij hebben ook een slaaphutje gekocht voor onze witkuif,omdat ze het heerlijk vindt om onder een deken of zo bij je te zitten,speeltje was zo gesloopt ze is er niet ingeweest.
                  Hoop dat dit bericht beetje overkomt,gaat via telefoon,laptop heeft geen toetsen meer

Comment

Hier is het hutje nog steeds heel :-)

Comment

Slaaphut voor witkuif kaketoe .

Hallo ik wil weten waar deze slaaphutten te koop zijn ?

Kan hem nergens vinden of ze zijn niet op voorraad ,en komen al maanden niet binnen .

Wie heeft eventueel een slaaphut te koop voor Mickey?????

Lieve groet Wil.

Comment

Tijdje geleden maakte ik vaak zelf een slaaphutje voor de aagjes.
                        Vinden de dwergies wel heel leuk, maar de hutjes werden altijd kappot en vies gemaakt. De hutjes konden ook niet worden gewassen....

Comment

Avonturia heeft deze hutten... Maar stuk voordeliger is zelf maken van bv spijkerstof.

Comment

dus er gaat een oude Jeans tegen aan
                            Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
                            Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

Comment

Whahahaha de gstar van je man uit de kast en knippen maar....alles voor de birds hihi

Verstuurd vanaf mijn Sony Tablet S met Tapatalk
                              Groetjes Marie-Louise en Kippie.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X