Ik kocht een slaaphut voor kibo omdat ik heb gelezen dat sommige vogels dit leuk vinden. Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar jullie ervaring hiermee? Ik kocht deze slaaphut havenhut1.jpg
X
-
slaaphut
Hallo Patsy,
Nee mijn groene vriend heeft zoiets niet, ik denk ook niet dat ik hem er in krijg, volgens mij is hij ook te oud voor heel andere dingen maar ik weet dat ze behoefte hebben om in iets weg te kruipen zoals een doos of achter de boeken in een kast.
Lijkt me wel dat ze zich wel veilig voelen 's nachts en ... lekker warm. Mij benieuwe.Koko en Duckie
-
Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk BerichtenHallo Patsy,
Nee mijn groene vriend heeft zoiets niet, ik denk ook niet dat ik hem er in krijg, volgens mij is hij ook te oud voor heel andere dingen maar ik weet dat ze behoefte hebben om in iets weg te kruipen zoals een doos of achter de boeken in een kast.
Lijkt me wel dat ze zich wel veilig voelen 's nachts en ... lekker warm. Mij benieuwe.
Comment
-
slaaphut
Koko is ouder dan 40 jaar en vindt alles best maar wil geen veranderingen in zijn kooi en bij zijn speelplek.
Hij verstopt gewoon dingen ergens, als hij er maar vanaf is.
Koko heeft geen ring, hij komt nog uit het wild.
Misschien weet iemand op het forum hoe je het ringetje kan ontcijferen over zijn leeftijd.
Laat de slaaphut maar hangen hoor, zijn nieuwsgierigheid overwint en dan zal je wel zien of hij erin gaat slapen of er gewoon in gaat spelen. Questie van tijd, kan wel even duren.Koko en Duckie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk BerichtenKoko is ouder dan 40 jaar en vindt alles best maar wil geen veranderingen in zijn kooi en bij zijn speelplek.
Hij verstopt gewoon dingen ergens, als hij er maar vanaf is.
Koko heeft geen ring, hij komt nog uit het wild.
Misschien weet iemand op het forum hoe je het ringetje kan ontcijferen over zijn leeftijd.
Laat de slaaphut maar hangen hoor, zijn nieuwsgierigheid overwint en dan zal je wel zien of hij erin gaat slapen of er gewoon in gaat spelen. Questie van tijd, kan wel even duren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mirjam lamberts Bekijk Berichtenhoi,hier gaan de doeken over de kooien,dus een grote slaaphut.....hahahaha..........groeten mirjam
Comment
-
Vandaag was ik effe naar de papegaaienwinkel gegaan en had een nieuw speeltje meegenomen voor Kibo. (Een fel gekleurd houten laddertje om in de kooi te hangen met wilgen treden...). Ik had de ladder ganse dag op de tafel gelegd en daarstraks als hij uit de kooi was laddertje er in. Hij kruip daarstraks in zijn kooi... Schrikt van het nieuwe speeltje... EN voila hij zal in zijn hut. Blijkbaar heeft hij de hut na juist 1 week in zijn hart gesloten
DSC01176.jpgDSC01178.jpgDSC01181.jpgDSC01182.jpg
Comment
-
dus er gaat een oude Jeans tegen aanGroetjes Jans , Stimpy ,Binky
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium
http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI
Comment
Comment