Beste (vogel)-liefhebbers,
ik ben van plan om een koppel papegaaien aan te schaffen,
niet voor de kweek maar meer voor gezelschap. Welke vogels raden jullie mij aan ?
Ik woon in een ruitjes huis met leuke buren en dat wil ik graag zo houden, zelf weet ik niet welke soorten schreeuwers zijn. Mag ook bijv. grijze roodstaart en amazone zijn, als ze maar goed met elkaar om kunnen gaan.
Ze worden van jongs af aan aangeschaft.
Hier een lijst met de vogels die ik graag zou willen,
-Grijze roodstaarten
-Geelvoorhoofd amazone's
- Blauw v/h amazone's
-Edelpapegaaien
-Ara mara cana's
-venuzuela amazone's
Graag zou ik jullie ervaringen willen horen over 1 of meerdere van deze soorten,
in mijn vroegere jaren heb ik 1 bonte boer en 1 meyer gehad. Ik zou mijn ervaringen met vogels willen opbouwen door verschillende soorten te nemen. Dat in de toekomst. Ik wil het liefst beginnen met 1 koppeltje.
Wie kan mij helpen ?
Bedankt bij voorbaat!
ik ben van plan om een koppel papegaaien aan te schaffen,
niet voor de kweek maar meer voor gezelschap. Welke vogels raden jullie mij aan ?
Ik woon in een ruitjes huis met leuke buren en dat wil ik graag zo houden, zelf weet ik niet welke soorten schreeuwers zijn. Mag ook bijv. grijze roodstaart en amazone zijn, als ze maar goed met elkaar om kunnen gaan.
Ze worden van jongs af aan aangeschaft.
Hier een lijst met de vogels die ik graag zou willen,
-Grijze roodstaarten
-Geelvoorhoofd amazone's
- Blauw v/h amazone's
-Edelpapegaaien
-Ara mara cana's
-venuzuela amazone's
Graag zou ik jullie ervaringen willen horen over 1 of meerdere van deze soorten,
in mijn vroegere jaren heb ik 1 bonte boer en 1 meyer gehad. Ik zou mijn ervaringen met vogels willen opbouwen door verschillende soorten te nemen. Dat in de toekomst. Ik wil het liefst beginnen met 1 koppeltje.
Wie kan mij helpen ?
Bedankt bij voorbaat!
Comment