Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

spoed oproep aan mensen die problemen hebben ervaren met hobby kweker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• spoed oproep aan mensen die problemen hebben ervaren met hobby kweker

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten zijn wij bezig een hobby kweker aan te pakken.Zie voor meer informatie onder grijsroodstaart papegaaien en dan gezondheid onder de naam Rossi.Dat was onze grijs roodstaartje

Ik ben met spoed op zoek naar mensen die ook problemen hebben gehad met hobby kweker de Vries van marktplaats
    Op marktplaats staat dat hij uit Wognum komt,maar hij woont in bovenkarspel

Zouden degenen mij dan prive willen benaderen en er is enige spoed bij geboden.
    Vertel aan mij u verhaal,zo goed mogelijk

Stuur het naar: (email adres verwijderd)

Alvast hartelijk dank.

Groetjes (naam verwijderd)
    Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:35. Reden: naam en email adres verwijderd, geen lid meer

Wat gaat u doen met de reacties??
    hoe waarborgd u de privacy van deze mensen
    u zou een advocaat inschakelen waarom niet eerst wachten op de aanklacht

Comment

Henk nergens niet om, maar ik doe dingen op mijn manier
      Ik probeer in contact te komen met mensen die ook benadeeld zijn
      Ik heb netjes gevraagt mij prive te mailen
      Zodat ik ook prive kan vertellen over hoe en wat
      En dan zit ik niet te wachten op zulke berichten

(naam verwijderd)
      Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:36. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

Comment

Manuela

Voor alle duidelijkheid u maakt gebruik van ons forum dus ik ik denk dat wij ter verduidelijking deze vragen mogen stellen. Zeker gezien het feit dat u de naam van de kweker heeft genoemd. Als forum zijn we daar in principe zeer zorgvuldig mee om dat wij onze goede naam beschermen. Ik vind nu dat u ook met duidelijke bewijzen moet komen en laat zien dat u daadwerkelijk de kweker aanklaagd. Zo niet zal ik als moderator adviseren uw postings te verwijderen.

Henk

Comment

Henk
          Dat snap ik allemaal heel goed
          Ik heb kassa van de vara benaderd en zij willen met ons verhaal verder
          Vandaar mijn oproep misschien dat er mensen zijn die in het zelfde schuitje zitten als ons
          Wij willen hie dan ook deze kweker stoppen
          En wij willen mensen waarschuwen voor zulke kwekers!! Vandaar ook de naams vermelding
          Ons valt niets te verwijten wij staan in ons recht
          En omdat kassa iets wil doen, vond ik op dit moment een advocaat even overbodig
          Ze gaan het heel proffensionell aanpakken
          Ik ben er vaker op gewezen om mijn verhaal hier te doen en vooral mensen wakker te schudden!!! En dat wil ik doen met alles wat ik in mij heb
          Want dit kan en mag niet getollereerd worden dat deze kwekers de ziekte blijven verspreiden!!
          Ik zou nooit en te nimmer mensen hun privisie misbruiken dit wil ik dan in goed overleg prive doen

Heeft u bewijzen nodig? Waar kan ik deze naar toe sturen
          Want ik wel inzage geven
          Geen probleem
          Ik wil alleen maar het goede doen!!

En zoals ik had begrepen na mijn eerste bekend making van zijn naam dat jullie hem per email hebben benaderd
          Dan is mijn vraag aan jullie

Hebben jullie sl een reactie terug gehad?

Maar dat denk ik van niet
          Want deze man wil niet reageren
          Dat hebben wij ten lijfe mee mogen maken als het maar in zijn straatje past

Ik ben benieuwt naar je reactie

Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:36. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

Comment

Hey Manuela,

Ik snap dat je dit niet pikt, al zou ik denk hetzelfde doen als jij,
            is het geen mogenlijkheid om deze kweker een huisbezoek te geven?

Groetjes Cassandra
            Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

Comment

Hallo amazone

Natuurlijk hebben wij daar aan gedacht
              Maar deze man wil niet mee werken
              Dus wij waren dan bang dat het uit de hand zou lopen
              Wij zijn nu al ruim 2 weken met hem bezig en het schiet niet op
              Dus vandaar deze aktie

Comment

Mauela

Zo komt het wat vriendelijker over.
                nee hij heeft inderdaad nog niet gereageerd maar goed de mail is nog maar een dag oud.
                Bewijs kun je gewoon via mijn/ons Prive bericht sturen of naar h.draaijer@chello.nl

Gr

Henk

Comment

Henk

Ik zal onze stukken morgen toe mailen
                  En mijn vraag is dan, wat gaan jullie ermee doen?

Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:37. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

Comment

In eerste instantie niets want dan zouden we uw privacy ook schaden het is puur bedoeld als check.

Comment

Henk

Oke dat snap ik
                      Ik dacht misschien gaan jullie ook iets beginnen tegen deze kweker

Last edited by Stefan118; 10-04-12, 23:37. Reden: naam verwijderd, geen lid meer

Comment

Ik heb de stukken ontvangen en kan bevestigen dat het hier inderdaad de ziekte betreft.
                        ik heb ook de reactie van de kweker mogen lezen. Ben benieuwd wat je gaat doen.
                        Ik heb gisteren wel de kweker gemaild dat hij dit fatsoenlijk moet gaan oplossen en hem verzocht samen met jullie een oplossing te zoeken. Kennelijk gezien zijn mail gaat hij dit doen.

Ik zou het wel sportief vinden dat je de reactie van de kweker hier ook plaatst.
                        Henk
                        Last edited by Henk Draaijer; 22-03-12, 22:34.

Comment

De kweker staat nu op mp en bied nu dus grijze roodstaarten aan met veren rot

Comment

Nee dat is fake . Volgens mij gaat het uit de hand lopen en moeten we dit topic maar sluiten. Mede gezien het feit dat manuela hier de reactie van de kweker niet wil plaatsen. Dit zou een hoop duidelijk maken. Nu wordt het van een kant belicht

Comment

Ik zou inderdaad wel graag de reactie van de kweker lezen ...

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X