Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kijk uit,oplichteractief

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kijk uit,oplichteractief

Oplichter actief op marktplaats,noemt zichzelf xxxxxxxxx woonachtig in Rotterdam.
    Vogels zijn ziek en ouder dan hij zegt.
    advertentienrxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Dit is het telefoonnr. wat hij opgeeftxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Last edited by admin; 22-04-12, 20:30. Reden: zie opmerking post 4
    Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
    en Magnum

Oplichter

Hoi Anemoon,

Deze xxxxxx(zo heet hij) heb ik wel eens gemaild over een grijze roodstaart.. (toen wist ik nog niet wat voor iemand hij was..
    Gelukkig heb ik toen niets gedaan..omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde .. de vogel van de foto leek mij toen al ouder dan 2 jaar..
    Wat mij later opviel dat was dat hij 2 verschillende IP adressen heeft, bij de één vraagt hij vogels en bij de andere verkoopt hij veel vogels..de namen die hij gebruikt zijn xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Ik vertrouwde dit al niet en heb al weken achter elkaar marktplaats dit aangegeven maar ze doen niets omdat ze meerdere mensen willen zien die problemen met hem hebben of hebben gehad..met één iemand kunnen ze weinig..moet meer bewijs komen

Nu staat hij ook weer op MP met o.a. een grijze roodstaart die hij een maand terug ook te koop had staan .. toen was het een mannetje genaamd Rex..
    Nu is deze dezelfde grijze een vrouwtje genaamd Pikotje??
    Ik kwam ook iemand tegen op MP die melde dat ze opgelicht was door hem, ze had een jonge grijze gekocht (vertelde hij) terwijl het achteraf een oudere vogel bleek te zijn.
    Ik heb vervolgens ook maar een advertentie geplaatst (dat ik eigenlijk al eerder wilde doen maar niet durfde)en ik kreeg vele reacties..?? WOW
    S middags beldexxxxxx mij op ??? hij had mijn telefoonnummer nog van het mailverkeer van de eerste keer..
    Hij ging mij aangeven bij de politie !! Ik vond t wel prima kom maar op..
    Toen vertelde ik hem wat hij allemaal doet en daar wist hij weinig op te zeggen .. behalve dat hij niet wist dat hij die mevrouw een oudere grijze had verkocht (dan zeg je dat toch bij de verkoop dat je de leeftijd niet exact weet ?) ze mocht haar geld terug maar die trut (zijn woorden dus) wilde dat niet aannemen.bla bla bla..
    Ze mocht ook een andere grijze komen halen maar ja dat doe je dan toch ook niet ??

Hij had veel klanten zelfs uit Frankrijk zei die ???
    Zijn handel leverd veel geld op (hij zegt notabene dat handelaren niet mogen reageren?? wie is nou DE handelaar hier ..)
    Ik heb em gezegd dat hij binnenkort wel kan stoppen met zijn vogels..want daar word wel aan gewerkt !!
    Ik heb em duidelijk zijn mond gesnoerd aan de telefoon.. ik ben benieuwd hoe dit afloopt..
    sigpic

Comment

Even op persoonlijke titel.

Gaat dit een site worden waarop we op zoek gaan naar allerlei corrupte handelaren en het hier bediscussiëren?.. Onbegonnen werk. Tevens houd ik er niet van om namen en nummers etc te noemen.

Het is aan de wetgeving om hierop in te spelen niet aan de Sherlock homes van de site.

Henk

Comment

Hallo beste mensen,

Het is niet de bedoeling om nu welke verkoopsite dan ook te gaan afstruinen op oplichters/foutieve verkopers en dan deze hier aan de schandpaal te nagelen.

U mag hier wel indien u zelf gedupeerd bent op zoek gaan naar mede gedupeerde om vervolgens een zaak te maken tegen.

Daarom zijn in post 1 en 2 diverse aanpassingen gedaan in de tekst.

Comment

??
          Geen Commentaar meer goed !!
          Zoek het lekker uit dan ...
          sigpic

Comment

Ik vind het juist goed
            Mensen moeten gewaarschuwt worden en daar moet ruimte voor gemaakt worden
            Maar dat is mijn mening
            Ik ben in iedergeval blij dat er stappen worden ondernomen tegen markt plaats om dit soort praktijken te stoppen!
            Er zijn meeredere organisaties mee bezig

Comment

Sorry hoor,ik wil alleen maar waarschuwen,mij hoor je er niet meer over....

Annemoon
              en Magnum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Annemoon Bekijk Berichten
                Nee hoor juist goed dat je t gemeld hebt.. .. goede waarschuwing voor anderen..
                sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Annemoon Bekijk Berichten

Waarschuwen mag maar dan wel als je het zelf is overkomen en je ook dus dan gedupeerde bent en niet een verhaal van via via.

Hopende op jullie begrip.
                  ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Bah spijtig, en ik had net mn baseball knuppel voorzien van wat roestige nagels voor een goeie ouwe heksenjacht. :-(

Als je bewijs hebt van misbruik kan je altijd klacht neer leggen.
                    Ik vrees dat een summier zoekertje niet veel bewijs is. :-(
                    Veroordelingen in beschaafde landen gebeuren tot op heden nog steeds door rechtbanken.
                    http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
                    Papegaaienpsychologie:
                    Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
                    http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

Comment

En Dennis mag hier wel bij naam genoemd worden?En hij mag ook rustig afgekraakt worden door mensen die er nog nooit een vogel hebben gekocht?Ik zal wel erg dom zijn,maar dat snap ik dus niet.....

Annemoon
                      en Magnum

Comment

Zonder heksen jacht, er was. Afgelopen week iets op tv en een handelaar ofzo iets? Begreep ik ven me opa en oma. Alleen heb ik het niet gezien en konden hun met niet vertellen op welk net of welk programma dit was. Heeft iemand het geZien. Wil wel ff op uitzendinggemist kijken...

Groet Sam
                        Groet Sam,

Comment

Dat was kassa van 14 april
                          Ons verhaal over onze rossi en de kweker
                          Groet manuela

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maniemo
                            Dat was kassa van 14 april
                            Ons verhaal over onze rossi en de kweker
                            Groet manuela
                            Er zijn hier ook meer gedupeerden te zien

Comment

Goedenavond,
                              Er staat nu een advertentie op MP van iemand die zijn baby grijze roodstaartjes te koop heb staan voor 400,-. Is deze persoon bekend? Ik wil al enige tijd een grijze roodstaart maar ik weet niet meer waar ik moet zoeken. Op de ene site staat dierenwinkel en dan lees ik over een bekende dierenwinkel alleen maar negatieve berichten. En op de andere site staat bij een hobby kweker halen en dan lees ik weer verhalen dat je grote kans kan hebben op ziektes.
                              Op deze manier durven wij geen grijze roodstaart te kopen. En het bedrag daar gaan we ons niet druk om maken maar wel om de gezondheid

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X