Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kijk eens naar dit arm dier..(grijze roodstaart)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kijk eens naar dit arm dier..(grijze roodstaart)

Hoi

Ik kom hier alleen sinds ik lid ben van dit forum om te lezen en nog nooit wat gepost maar dit moet ik even posten..
    Er staat een grijze roodstaart op marktplaatst die in eerste instantie aan haar lot is overgelaten (lees het verhaal maar eens) en ik hoop toch zo erg dat ze een heel goed huis gaat krijgen waar ze de verzorging en liefde krijgt die ze zo nodig heeft..
    Ik heb het geld er nu niet voor om haar op te halen anders was ik nu onderweg geweest om dit meisje te halen..
    http://dieren.marktplaats.nl/vogels-...ta_ind=33&fs=1Ik

Het is een zeer triest verhaal, vind alleen wel dat ze er een hoop geld voor vragen.
    Je zou toch denken dat ze vooral een goed plekje willen en 'm niet zomaar zelf mp op dumpen...
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Vragen ze nu 400 euro voor een grijsje die eigenlijk al betaald is door de vorige eigenaar???

Tja en dan ook nog zonder teentjes en waarschijnlijk door wat ze meegemaakt heeft een behoorlijke gebruiksaanwijzing....

Bah het gaat dus gewoon om geld

Comment

Ja denk dat dat beestje ook een flinke trauma heeft en een volledige heropvoeding nodig heeft..
        Ik vind het ook belachelijk dat er inderdaad ook zoveel geld voor gevraagd wordt..
        Voor dat geld kopen mensen wel een baby gaaitje of een andere "gezonde" vogel op marktplaats en heeft dit beestje nooit geen kans om een nieuw huisje te krijgen..
        Ik vraag me af of er uberhaubt mensen zijn die dit beestje een kans willen geven..erg sneu verhaal dit..

Comment

Altijd moeilijk dit soort advertenties.
          Je vraagt je weleens af of die verhalen die erbij horen wel kloppen.
          Daarnaast, als ze dit grijsje erg goedkoop verkopen komt het vast en zeker niet goed terecht, dan komt het al snel bij een impulsaankoper terecht of iemand die er niet zoveel verstand van heeft of iemand die dr weer duur wil doorverkopen enz.

Comment

Met zo'n advertenties heb ik het altijd wel moeilijk.
            Dit is echt puur spelen op je emotie's...
            Zo'n sukkeltjes zou ik dan ook een thuisje willen geven,
            Gelukkig heb ik nog een gezond verstand dat zegt om het niet te doen.
            Dus snap het wel dat ze er nog veel geld voor vragen.
            Langs de ene kant heb ik iets van dit is echt te veel wat ze er voor vragen.
            Langs de andere kant snap ik wel dat ze zo'n impulsaankoop willen vermijden.
            maar er zijn nog andere manieren om dit te bekomen zonder marktplaats...
            Paco & Sjaakie

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

Comment

Ik zie dat de advertentie inmiddels is verwijderd dus ik hoop dat ze een heel goed huisje heeft gekregen waar ze het goed heeft en heel oud mag worden..

Comment

Ik wou dat ik een hele mooie grote schuur en een groot stuk grond bij mijn huis had. Zodat ik daar alle tweedehandse afgedankte dieren kon opvangen. Ik kan niet naar zulke dingen kijken, mijn hart is te groot hiervoor en ik wil alles wel in huis halen. Maar inderdaad gelukkig het gezonde verstand.

Daarnaast wou ik ook dat ik een groot huis had met heel veel slaapkamers, zodat alle weeskindertjes ook bij ons konden komen...

Maarja dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door melice Bekijk Berichten
                  Ik wou dat ik een hele mooie grote schuur en een groot stuk grond bij mijn huis had. Zodat ik daar alle tweedehandse afgedankte dieren kon opvangen. Ik kan niet naar zulke dingen kijken, mijn hart is te groot hiervoor en ik wil alles wel in huis halen. Maar inderdaad gelukkig het gezonde verstand.

Daarnaast wou ik ook dat ik een groot huis had met heel veel slaapkamers, zodat alle weeskindertjes ook bij ons konden komen...

Maarja dromen....
                  Dat zou ik dus ook geschreven kunnen hebben..

Comment

Ja hier precies hetzelfde

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                    X