Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
Haha wat leuk dat die van jou gewoon onder de douche willen staan! Die van mij moet er niks van hebben, wil alleen maar heel graag ge-nevelsprayed worden met de plantenspuit. (Weliswaar ook tot hij helemaal doorweekt is maar goed ^^)
Oh wat een gave foto's, vooral de eerste is heel erg gaaf, echt mooi.
Dat is ook kunst en vliegwerk geweest, in één hand de douchekop
en in de andere hand de camera.
Het zijn wel hele leuk en bijzondere foto's geworden.
dank voor de leuke reacties! de foto's zijn inderdaad leuk, ha ha.. daar heb je alles meegezegd. want hier haten ze het ook. Ik sproei ze ook wel hoor i.p.v. onder de douche, maar ook dat vinden ze niet prettig. Maar ja... da's jammer voor ze... douchen is tenslotte erg belangrijk voor hun verenpakkies!
die van mij vind douchen heerlijk, maar dan wel samen met mij . sprayen vind ze vreselijk, dus gaan we altijd samen onder de douche. plak een ontstopper tegen de muur zet haar erop en douchen maar..............gaat prima en ze vind het lekker en leuk.
die van mij vind douchen heerlijk, maar dan wel samen met mij . sprayen vind ze vreselijk, dus gaan we altijd samen onder de douche. plak een ontstopper tegen de muur zet haar erop en douchen maar..............gaat prima en ze vind het lekker en leuk.
hier vinden ze alles wat ik probeer, vreselijk. Onder de douche, met de plantenspuit, gootsteenbak etc.. als ik dan bij een vriendin van mij zie, dat ze helemaal uit hun dak gaan, vind ik dat wel jammer met die gasten van mij ha ha.
Hier vinden ze het ook vreselijk!
Sjaakie gaat wel met mij mee in bad.
Alé, ik ga eerst in bad en laat het water weglopen, Dan komt mijn vriend sjaakie brengen die op mijn knieen wacht tot mijn haar gewassen is,
en gaat dan mee onder de sproeier.
Dat lukt wel.. maar de plantensproeier of alleen.. dat is een heel gedoe
paco jah.. die laat het toe maar dan écht wél als het moet.
Maar doe beide, vooral bij sjaakie dan omdat die regelmatiger gesproeid moet worden dan paco.
Die verliest nogal wat stof en heeft er echt wel last van als hij 2 dagen niet gesproeid is.
Paco & Sjaakie
The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated
hier gaat 1 muis altijd onder de kraan in de wasbak,moet soms opletten dat ze niet in het vuile water springt als ik wat aan het schoon maken ben.
maar mijn jendaya spant de kroon.
als ik ga douchen gaat hij eerst aan de binnenkant van het douchegordijn hangen en hard fladderen tot hij drijf nat is.
dan gaat hij gewoon op mijn hoofd zitten,midden onder de straal,lekker handig met haren wassen.
Verdraaid die tip had ik eerder willen zien....onze dure douchestok lazert telkens van de muur af....zonder dat Joy erop zit al....
die ontstopper zijn een stuk goedkoper....
zodra ik van mijn gipspoot verlost ben duik ik de kast in op zoek naar onze ontstopper....
Comment