Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Lekker" douchen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Meeco zegt wel vele keren per dag 'lekker douchen? '..' lekker badderen'..?.,
    maar zelf moet ik niks van water hebben ha ha..
    Last edited by Willemien; 07-11-12, 09:18. Reden: kopje koffie
    sigpic

Comment

Doe je dat met lauw of koud water? Als Jalo straks groter is geworden mag hij namelijk ook lekker douchen.
      Jalo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hermien Bekijk Berichten
        Verdraaid die tip had ik eerder willen zien....onze dure douchestok lazert telkens van de muur af....zonder dat Joy erop zit al....
        die ontstopper zijn een stuk goedkoper....
        zodra ik van mijn gipspoot verlost ben duik ik de kast in op zoek naar onze ontstopper....
        ha ha.. ik had ook zo'n mooie douche stok. Ik heb hem weggegeven. Hier viel ie ook steeds op de grond, met de birds erop.. ha ha. Dat maakte het voor hen nog minder prettig, ha ha ha
        Ellen & her Parrots

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kraaltje Bekijk Berichten
          Doe je dat met lauw of koud water? Als Jalo straks groter is geworden mag hij namelijk ook lekker douchen.
          Ik doe het nooit met echt koud water... ook niet te warm.. Lauw dus, ha ha
          Ellen & her Parrots

Comment

waar is hier de uitgang!!

ha ha.. kijk hem weer 's genieten
            Ellen & her Parrots

Comment

Die van ons gaat mee onder de douche op een douchestok (blijft gelukkig wel zitten), maar wat hij ook doet:
              als ik ga stofzuigen gaat hij in zijn drinkbakje in bad... Dit is natuurlijk veel te klein, maar een hoop lol dat ie dan heeft. Verder doet hij dat nooit, alleen maar als ik stofzuig. Er grappig. Ik ben nu wel op zoek naar een papegaaien bad die in de kooi past en opgehangen kan worden, dat zou misschien wat beter werken dan zijn veel te kleine drinkbakje....

Comment

Dat herken ik en vele met mij, dat badderen in het drinkbakje tijdens stofzuigen. Verwacht niet dat ze een badje gaan gebruiken hoor, das eng.

Comment

Erg leuk te lezen hoe verschillend papegaaien dan weer zijn, alleen al met hoe ze douchen
                  Ellen & her Parrots

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                  X