Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dennis hofleverancier ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dennis hofleverancier ??

http://www.papegaaien.nl/index-new.html

Bovenstaande link laat een filmpje zien waarin Dennis zegd dat Maxima en Beatrix papegaaien bij hem kopen.
    Volgens mij is het nep maar wil jullie het toch mee geven.
    Ik heb medelijden met de papegaaien die daar terecht komen.
    Minni Micky Kimo

Het zou zomaar echt kunnen zijn, want volgens mij is het niet toegestaan om filmpjes met zulke onwaarheden publiekelijk te maken en zeker niet als het koninklijk huis er bij betrokken is.
    En Dennis zorgt er waarschijnlijk wel voor dat zij wél waar voor hun geld krijgen, want niemand geeft de Oranjes zieke vogels Dat zou helemaaaal geen reclame zijn namelijk.

Comment

Het is waar Meen dat beatrix een grijsje heeft en alexander een kaketoe maar wat bedoel je nou met zielig dat ze daar terrecht komen bij dennis of bij de oranjes

Comment

Ik bedoel hoe ze bij Dennis behandeld worden, zag namelijk ook een filmpje hoe ze piep jonge gaaitjes voeren.Ik wil heel graag een ara maracana die zijn bij Dennis de helft in prijs ivm lorre enco maar ik ga voor lorre en co.
        Spaar nog wel even door.
        Minni Micky Kimo

Comment

Oke ja dennis pfffff dat die nog bestaat met het tijdprek internet

Comment

Ja hoor Dennis is hofleverancier, al jaren.
            Volgens mij is dat wel algemeen bekend.

Comment

Dat wist ik dus niet. Zoals eerder gemeld wil ik graag een ara maracana ben dus veel aan het lezen over deze vogels.De naam dennis was al bekend omdat ik al zo'n 35 jr parkieten heb.
              Minni Micky Kimo

Comment

Dennis hofleverancier ??

Onze ara maracana komt ook van Dennis (11 jaar geleden alweer). Deze had mijn vriendin gekocht, want zij hadden alleen maar goede ervaringen bij Dennis, puur geluk dus. Ikzelf ben tegen Dennis zijn oplichtingspraktijken en weiger ook maar een stap in zijn winkel te doen. En dat doen we dus ook niet

Gelukkig is onze Soso gezond en is er niets aan de hand met hem! maar dat is zeker geen garantie voor het heden (als je van plan was bij Dennis te kopen) noch voor het verleden, puur geluk dus.

Comment

Nee, mijn ara komt zeker niet van dennis, als ik problemen wil kan ik via internet zo iets aanschaffen. Ik ga ook niet over 1 nacht ijs, eerst alles lezen bedenken waar de kooi zou komen welke kooi en daarna misschien een ara kopen. Ik ga geen ara kopen en daarna denken wat ik in huis heb gehaald. Waarschijnlijk koop ik de ara bij loore en co. Ik hou jullie op de hoogte .
                  Minni Micky Kimo

Comment

Dennis hofleverancier ??

Spannend allemaal! Succes en hou ons op de hoogte!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                    X