Al lezend en surfend op internet kwam ik een verzekering tegen voor papegaaien ( petplan). Nu is mijn vraag is dit verstandig om te doen en wie van jullie heeft hier ervaring mee? alvast bedankt voor de info
X
-
Hoihoi,
Ik heb ong. 6 maanden geleden een verzekering bij Petplan afgesloten voor mijn grijze roodstaart.
Qua aanvullende opties en eigen risico opties heb ik zelf gekozen waar ik dekking voor wilde hebben.
Ik heb er nog geen ervaring mee in de praktijk!
Mijn gaai is nog niet gechipt: dat moet zowiezo tijdens de eerste afspraak gebeuren, want Petplan stelt als voorwaarde dat je dier gechipt moet zijn om te kunnen declareren!
Ik vind de verzekering niet te duur en denk dat het een goed idee is om te doen.
Wel hoop ik natuurlijk het nooit uit te hoeven proberen...!!!Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.
Miriam & Nico sigpic
-
Sinds een maand zit mijn grijsje ook in de verzekering bij Petplan. Gezien de situatie die ik aan de hand had met mijn bonte boertje Mickey (5 januari jl. overleden aan Cushings) heb ik zo gruwelijk veel kosten gehad (natuurlijk was dit ook wel een erg extreme situatie, maar dan toch).. dat ik Tommy nu heb verzekerd. Ik heb het totaal pakket genomen, feitelijk komt het neer op ongeveer 13 euro per maand en er wordt behoorlijk veel vergoed. Behalve dan het bijhouden van zijn snavel (is een chronisch iets.. moet om de 3 a 4 maanden behandeld worden). Maar vooral voor een vogel die toch wel een lange tijd bij je kan zijn, vind ik het erg belangrijjk.
Comment
-