Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oppas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppas

    Hallo allemaal,

    sinds juli 2012 zijn wij het baasje van rambo,
    een grijze roodstaart papegaai.
    nu zijn wij op zoek naar een goed oppas adres voor onze zomer vakantie. ( eerste twee weken van september)
    er is niemand in onze omgeving die op rambo kan / wil passen als wij op vakantie zijn.
    mijn vraag is kent iemand in omgeving eindhoven een goed adres waar wij rambo voor 15 dagen kunnen onder brengen?
    of is er iemand die het leuk vind om op rambo te passen?
    we laten rambo vlak voor de tijd nog wel testen op ziektes.
    hij is vorig jaar ook getest en rambo had toen geen ziektes.

    groetjes

    gerben en Liset

  • #2
    Heeft er echt niemand een tip voor ons?

    Comment


    • #3
      heeheh heb wel een beetje hetzelfde, tot nu toe zijn we of thuis gebleven of we hebben onze grijze dame meegenomen.

      een vogelhotel of pension is geen optie voor ons en we vinden het wel heel moeilijk om de zorgen voor ons 4 de kindje aan anderen toe te vertrouwen erg he de honden gaan gewoon rustig naar een pension.

      Comment


      • #4
        mischien wil iemand het doen die je goed ken?
        gr

        Comment


        • #5
          Tis nog een poosje weg maar als je niemand kan vinden wil ik het evt wel.

          Voorwaarde is wel dat de vogel is getest op KDS PBFD Papegaaienziekte en Polyoma.
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

          Ken je papegaai

          sigpic

          Comment


          • #6
            Helaas zijn wij zelf de eerste weken van september op vakantie.
            Minni Micky Kimo

            Comment


            • #7
              Stichting Vrolijke Papegaai doet ook vakantie opvang. Dan moet hij wel recent getest zijn.
              Je kan even bellen.
              Chipie Dorus Koekie Marley

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Davi Bekijk Berichten
                Stichting Vrolijke Papegaai doet ook vakantie opvang. Dan moet hij wel recent getest zijn.
                Je kan even bellen.
                Uhm ik heb daar heel andere verhalen over gehoord, over "geteste" vogels bij die stichting.
                Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                Ken je papegaai

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
                  Uhm ik heb daar heel andere verhalen over gehoord, over "geteste" vogels bij die stichting.
                  Je hoort zoveel over stichtingen...
                  Gewoon even kijken en zelf je mening vormen
                  Chipie Dorus Koekie Marley

                  Comment


                  • #10
                    Heel erg bedankt voor jullie reacties,
                    ik breng mijn grijsje liever niet onder bij een pension of dergelijke,
                    Ik heb namelijk veel negatieve verhalen gelezen hierover.
                    Antonia heel erg bedankt voor je aanbod,
                    wij laten vlak van tevoren rambo testen op alle ziektes,
                    ik hou jou aanbod in mijn achterhoofd en laat nog wat weten.

                    Comment


                    • #11
                      Hoe ver wil je rijden?
                      Het lijkt me super leuk om op hem te passen! Ik wil al heel lang een grijze roodstaart, maar dat mag niet van m'n moeder......
                      Het lijkt me dus heel leuk om zo toch eventjes mee te maken hoe het is met zo'n beestje. Hij zal hier zeker geen aandacht te kort komen!

                      We wonen in Vierlingsbeek.

                      Ow, lees nu pas het aanbod van Antonia....
                      Last edited by naomi; 16-02-13, 16:36.

                      Comment


                      • #12
                        Hoi Naomi,

                        bedankt voor je aanbod....het is dan inderdaad wel leuk om te zien hoe het is om een grijsje te hebben....heb je al wel ervaring met papegaaien?? Want het is niet zomaar een dier...(papegaaien hebben het iq van een 4jarig kind)
                        ik ga er nog over na denken en laat je nog wel iets weten.
                        In iedergeval erg leuk dat je wel wilt oppassen

                        Comment


                        • #13
                          Ja, ik heb op dit moment zelf 2 aga'tjes. Yoko en Toby.

                          Grijze roodstaarten vind ik echt geweldig, en zou er daarom ook graag een (of twee) willen. Daarom heb ik heel veel gelezen over grijze roodstaarten. Ook wat over andere papegaaien, maar vooral over grijze roodstaarten.

                          Ik weet idd dat papegaaien geen ''gewone'' beestjes zijn. Daarom vind ik het ook heel belangrijk om je goed in te lezen als je er eentje wilt. (Dat is bij andere dieren ook belangrijk natuurlijk, maar bij een papegaai misschien nog wel belangrijker) Daarom ben ik al vast begonnen en omdat het gewoon interessante beestjes zijn.
                          Last edited by naomi; 16-02-13, 17:21.

                          Comment


                          • #14
                            Hoi Liset,

                            In de "aangeboden" hoek kun je zien dat ik mezelf aanbied als vakantieoppas, ik zou zeggen lees het eens De vogel logeert dan in de woonkamer met nog andere vogels en mag veel los en leuke dingen doen. Mijn vogels zijn allemaal volledig getest.

                            Groetjes José
                            Nikki
                            Fleur

                            Zazu & Zoë (forpusjes)

                            Comment


                            • #15
                              Oppas aangeboden in ruil voor oppas voor onze vogels

                              Oorspronkelijk geplaatst door liset90 Bekijk Berichten
                              Hallo allemaal,

                              sinds juli 2012 zijn wij het baasje van rambo,
                              een grijze roodstaart papegaai.
                              nu zijn wij op zoek naar een goed oppas adres voor onze zomer vakantie. ( eerste twee weken van september)
                              er is niemand in onze omgeving die op rambo kan / wil passen als wij op vakantie zijn.
                              mijn vraag is kent iemand in omgeving eindhoven een goed adres waar wij rambo voor 15 dagen kunnen onder brengen?
                              of is er iemand die het leuk vind om op rambo te passen?
                              we laten rambo vlak voor de tijd nog wel testen op ziektes.
                              hij is vorig jaar ook getest en rambo had toen geen ziektes.

                              groetjes

                              gerben en Liset

                              Hallo Gerben en Liset,


                              ik ben nog niet zo lang forum lid, ik lees jullie oproep en wil aanbieden om een kennismaking.
                              zo zouden we kunnen kijken of er een mogelijkheid is dat we in geval van afwezigheid of vakantie iets voor elkaar kunnen beteken.


                              met vriendelijke groet,


                              Jenny en Jacob uit Tilburg

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse

                              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                              Working...
                              X